کد خبر: ۱۹۶۸۰۹
زمان انتشار: ۱۲:۴۷     ۲۲ دی ۱۳۹۲
مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: هرگز دوست ندارم غایب جام‌جهانی باشم و به تیمی آمدم که فوتبال را خوب می‌فهمد و خوب بازی می‌کند.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس، غلامرضا رضایی پس از حضور چند ساله در پرسپولیس در نیم فصل پس از توافق با قرمزپوشان، از این تیم جدا شد و به فولاد خوزستان رفت. در این تغییر و تحول رضایی مجددا به روزهای اوج خود برگشت تا روز گذشته که مقابل پرسپولیس نیز به میدان رفت.

وی در همین باره در گفت و گویی با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس شرکت کرد که در زیر می‌خوانیم:

فارس: خیلی زود به پرسپولیس رسیدید؟

فوتبال همین است یک روز آدم در پرسپولیس بازی می‌کند و یک روز هم در فولاد. زیبایی‌های فوتبال همین است، سرنوشت من اینطور بود که به آن شکل از پرسپولیس جدا شوم و به فولاد بیایم. خیلی هم از تصمیمم راضی هستم چون هم شرایط من و هم شرایط فولاد بسیار خوب است.

فارس: تا قبل از بازی با پرسپولیس مصاحبه نکردی، چرا؟

بالاخره این تصمیمی بود که گرفته بودم و گفتم بعد از بازی حرف بزنم بهتر است. هر بازیکنی عقیده خاص خودش را دارد و من هم می‌خواستم با آرامش و تمرکز به مصاف پرسپولیس بروم چون بازی ما 6 امتیازی بود.

فارس: ربطی به جدایی و ناراحتی از دایی نداشت؟

نه به خدا، من همیشه پرسپولیس و دایی را دوست دارم حتی بعد از بازی دیشب هم این حرف را زدم. مقابل پرسپولیس مثل همه بازی‌ها انگیزه زیادی داشتم چون الان فصل درو کردن محصولی است که کاشته‌ام. پس نباید دست روی دست می‌گذاشتم و فرصت را از دست می دادم. سال ما منتهی به جام جهانی است و من هم می‌خواهم مسافر برزیل باشم پس یکی از بهترین تصمیم‌هایم را گرفتم.

فارس: چرا شفاف درباره مشکل با پرسپولیسی‌ها حرف نمی‌زنی؟

مشکلی نبود، من دیشب هم گفتم همه جای دنیا وقتی اعتقاد و اعتماد فنی متقابل نباشد بالاخره طرفین سعی می‌کنند تصمیمی مبنی بر جدایی بگیرند که من هم وقتی این را حس کردم بدون هیچ بی‌احترامی خیلی راحت و با توافق جدا شدم. هرگز دوست نداشتم کوچکترین مشکلی برای من و پرسپولیس پیش بیاید به همین دلیل با تمام وجودم به تیمی آمدم که امسال حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

فارس: چرا سعی نکردی این روابط متقابل خوب شود؟

من تلاشم را کردم و یکی از برنامه‌های فوتبالی‌ام حضور در جام جهانی برزیل است، می‌خواستم به هدفم برسم. من هم برای رفتن به جام جهانی تلاش کردم و با هر مشکلی که شده تیم به جام جهانی رفت الان هم هرگز دوست ندارم غایب جام جهانی باشم و به تیمی آمدم که فوتبال را خوب می‌فهمد و خوب بازی می‌کند.

فارس: پس از حضور در فولاد راضی هستی.

بله، همیشه هم برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم. من از کودکی پرسپولیس را دوست داشتم و الان هم همین طور است ولی اکنون بازیکن فولادم و مطمئن باشید برای رسیدن به اهداف بزرگی به این تیم آمده‌ام. فولاد تیم با معرفت‌هاست همه با هم کمک و تلاش می‌کنند تا با انگیزه بالا به هدفشان برسند. فعل خواستن را خیلی خوب صرف می‌کنند. راستش را بخواهید من سابقه بازی در فولاد را داشتم و می‌خواستم یک روز در بهترین شرایطم به این تیم برگردم و این اتفاق افتاد. الان هم سرتاپا انگیزه‌ام و مطمئن باشید با نقاط مثبتی که داریم می‌توانیم یکی از بهترین سال‌های خود را در سه جام داشته باشیم.

فارس: خوب است در این مورد خیلی راحت صحبت می‌کنی.

بله چون به بازیکنان و کادر فنی تیمم اعتماد قلبی دارم. هم من با حضور در جام جهانی به هدفم می‌رسم و هم فولاد در سه جام با فوتبال زیبایی که به نمایش می‌گذارد مدعی خواهد بود. من در فولاد به دنبال این رفتم که اول کادر فنی از من راضی باشد و بعد به بازیکنان تیمم کمک کنم. تیم ما تلفیقی از جوانان باتجربه است که به نظرم یکی از بهترین‌ تیم‌های ایران در حال حاضر هستیم.

فارس: بازی با پرسپولیس چطور بود؟

ما هم در نیمه اول و حتی نیمه دوم خیلی خوب بودیم و موقعیت‌های زیادی نیز در یک روز باانگیزه داشتیم. هرچیزی که کادر فنی از ما خواست مو به مو انجام دادیم و وظیفه خودمان را به بهترین نحو به نمایش گذاشتیم. به نظرم از فوتبال فولاد همه لذت بردند و همین جا این برد را به هوادارانی تقدیم می‌کنیم که دیشب به عشق تیمشان در خیابان‌های اهواز جشن و پایکوبی راه انداختند. این موضوع برای ما و باشگاه فولاد یک دنیا ارزش داشت

فارس: اما گل افشین به اعتقاد پرسپولیسی‌ها با دست زده شد ؟

من درباره آن صحنه از افشین سوال کردم او بچه دروغگویی نیست و کار خودش را خوب بلد است. افشین گفت اصلا نفهمیدم چه شد فقط توپ مقابل پایم قرار گرفت و من هم به سمت دروازه زدم اما ساسان انصاری بازیکنی که پاس داد گفت هند نبود چون افشین کاری را از قصد نکرد. افشین دروغگو نیست و اگر یک درصد او معتقد بود گلش درست نیست آنرا می‌گفت.

فارس: با این حساب اعتراض به داوران را قبول نداری.

من دنبال این مسائل نیستم اما خودتان نگاه کنید مگر داوران به ضرر ما سوت نزدند؟ در بازی مقابل استقلال خوزستان بازیکن حریف برای اینکه به گل نرسیم با دست توپ را زد و کسی ندید و در چند صحنه در بازی‌های گذشته باید برای ما پنالتی اعلام می‌کردند اما فکر نکنم داوری مشکل داشت. این‌ها دلیلی نمی‌شود بازی زیبای فولاد زیر سوال برود و ما در یک روزی که شاید خیلی از ایرانی‌ها از فوتبال ما لذت بردند به پیروزی رسیدیم و به نظرم داور هم روز خوبی داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها