کد خبر: ۱۹۷۱۴۵
زمان انتشار: ۱۲:۲۷     ۲۳ دی ۱۳۹۲
کشف گورهای دسته جمعی در مناطق مختلفی از سوریه نشان می‌دهد که از آغاز درگیری‌های میان گروه "دولت اسلامی عراق و شام" و "جبهه اسلامی" بیش از 2000 تن کشته شده‌اند.

به گزارش 598،  خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری عربی پرس، منابع سوری اعلام کردند: کشف گورهای دسته جمعی در مناطق مختلف سوریه نشان می‌دهد که تعداد کشته شدگان در جریان درگیری‌ها میان گروه "دولت اسلامی عراق و شام" موسوم به (داعش) و "جبهه اسلامی" به بیش از 2000 تن می‌رسد.

علاوه بر چند گور دسته جعمی که در "حریتان"، "منبج"، "الباب" و "اعزاز" واقع در حلب کشف شد، در گورهای دسته جمعی کشف شده در منطقه "الدانا" واقع در ریف ادلب نیز بیش از 100 جسد پیدا شد.

این درحالی است که دیده بان حقوق بشر سوریه اعلام کرده که در درگیری‌ها میان دولت اسلامی عراق و شام و گروه جبهه اسلامی طی 9 روز 697 تن در استان‌های حلب، الرقة، ادلب، حمص و حماة کشته شدند که برخی از آن‌ها غیر نظامی هستند.

از سوی دیگر گزارش‌ها حاکی از این است که تجهیزات نظامی زیادی برای گروه جبهه اسلامی در شرق حلب ارسال شده است و درگیری‌های میان دولت اسلامی عراق و شام و جبهه اسلامی همچنان ادامه دارد.

با تجهیزات نظامی که از "دیرالزور" و "الرقة" به دست دولت اسلامی عراق و شام در منطقه استراتژیک "تادف" رسیده است، درگیری‌ها میان اعضای این گروه با جبهه اسلامی تشدید شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها