کد خبر: ۱۹۷۱۷
زمان انتشار: ۱۳:۲۸     ۱۹ شهريور ۱۳۹۰
برخی از باقیمانده های گروهک ریگی که اخیرا تلاش کرده اند با تشکیل یک گروه خیالی جدید نظامی و تبلیغات گسترده در برخی پایگاه های وهابی منطقه نام این گروه تروریستی را مطرح کنند .

به گزارش 598 به نقل از زاهدان پرس، این در حالیست که این گروه خیالی که در واقع همان افراد گروهک ریگی می باشند به صورت مداوم توسط پایگاه های خبری گروهک جندالشیطان تبلیغ می شود!

همچنین این گروه جدید ریگی تلاش کرده است با الهام گیری از نام یکی از گروهای تروریستی قدیمی پاکستان با نام سپاه صحابه که هدف از تشکیل خود را در اساسنامه اش مقابله با انقلاب اسلامی ایران معرفی کرده است خود را به نوعی شاخه ای شبیه این گروه نشان داده و به نوعی مستقل از جندالشیطان معرفی کند.

به نظر برخی از تحلیل گران امنیتی، از آن جایی که چنین گروه های تروریستی اساسا زیر مجموعه جندالشطان عمل می کنند و دست ساخته این گروه می باشند؛ به نظر می­رسد که جندالشیطان در صدد است تا ترورهای کور خود را که در آن مردم بی دفاع و غیر نظامی و علی الخصوص مخالفین خود را در میان اهل سنت و بلوچها به شهادت می ­رساند را به نام  این گروه ها انجام دهد تا از بدنامی و تنفر حاصل از این آدم کشی­ها مصون بماند و عملیات­هایی که در آن فقط مقامات رسمی و نظامی به شهادت می­رسند را به نام جندالله به انجام برساند تا بدین وسیله از بدنامی این گروهک در بین مردم بلوچ بکاهند.

این در حالیست که پیش از این بارها گروهک ریگی بسیاری از علمای و سران طوایف و حتی برخی از نمایندگان اهل سنت در مجلس شورای اسلامی را رسما تهدید به ترور کرده است.

در همین حال این گروه تروریستی وابسته باقیمانده های گروه ریگی پس از انتشار خبر زاهدان پرس که از خنثی شدن یکی از عملیات های این گروه در مرزهای جنوب شرق ایران خبر می داد کلافه شده و دست به هذیان گویی زده است.

این در حالیست که پیش از این زاهدان پرس با انتشار مطلبی خبر داده بود که ماموران مرزبانی هنگ میرجاوه در یک درگیری یک ساعته موفق شدند دو شرور را به هلاکت رسانده و از آنها 15 کوله پشتی دارای آب و غذا و دو قبضه سلاح کشف و ضبط کنند.
براساس اظهارات مرزبانان احتمالاً 20 شرور که وابسته به گروه جندالشیطان (سپاه صحابه) بودند قصد تعرض به جاده و انجام عملیات تروریستی را داشتند.

با این وجود این گروه تروریستی با انتشار مطلبی بی سر و ته در پایگاه خبریش نوشته است: اينبار نيز زاهدان کذب ـ زاهدان پرس-  دروغي شاخدار منتشر كرد كه خود وزارت اطلاعات نتوانست جمعش كند! و ديگر رسانه هاي رژيم هم از انتشار دروغ خودداري كردند به نظر ميرسد كه اينبار نيز زاهدان كذب پس از دريافت جيره ماهيانه اش از وزارت اطلاعات شوكه شده بود و اينچنين دروغي شاخدار نوشته بود!

این گروه که از کار اطلاعاتی مرزبانان گیج شده که چگونه قبل از ورود انها را شناسایی و به هلاکت رسانده اند در ادامه آورده است: زاهدان پرس بايد توضيح دهد كه قبل از ورود تروريستها !چطور مرزبانان از كجا فهميدند كه آنها قصد چه كاري را داشتند!؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها