کد خبر: ۱۹۷۸۵۰
زمان انتشار: ۱۴:۳۴     ۲۵ دی ۱۳۹۲
گزارشی از برنامه های اردویی فرهنگی فصل رویش :
در این اردو که به مدت 2 روز و ویژه برادران برگزار می گردد برنامه هایی ازقبیل کلاس های آموزشی،شرکت در برنامه های روایتگری دریا, حضور در مناطق تاریخی و گردش گری جزایر و برنامه های فرهنگی از قبیل دعوت از اساتید و اندیشمندان ومبلغین اجرا می گردد. از دیگر برنامه های جذاب این اردو اجرای برنامه ی رزم شبانه در کنار سواحل زیبای خلیج فارس و شناخت دستاوردهای نیروی دریایی سپاه و ارتش می باشد.
به گزارش پایگاه 598 ، موسسه فرهنگی فصل رویش در نظر دارد مجموعه ای از برنامه های پر نشاط با محوریت فرهنگ جهاد ومقاومت در سه جزیره هنگام ,لارک وهرمز برگزار نماید.

در این اردو که به مدت 2 روز و ویژه برادران برگزار می گردد برنامه هایی ازقبیل کلاس های آموزشی،شرکت در برنامه های روایتگری دریا, حضور در مناطق تاریخی و گردش گری جزایر و برنامه های فرهنگی از قبیل دعوت از اساتید و اندیشمندان ومبلغین اجرا می گردد.

از کلاس های آموزشی با محوریت جهاد و مقاومت, می توان به آموزش شنای استقامت,غواصی در آب های خلیج فارس,پینت بال و مبارزه در ساحل,چتر پاراسل,دریا نوردی,تیر اندازی با اهداف پروازی (تراپ),تیر کمان و ... اشاره کرد.

از دیگر برنامه های جذاب این اردو اجرای برنامه ی رزم شبانه در کنار سواحل زیبای خلیج فارس و شناخت دستاوردهای نیروی دریایی سپاه و ارتش می باشد.

همچنین بازدید از اماکن تاریخی جزیره هرمزاز دیگر برنامه های این اردو می باشد.

علاقمندان مي‌توانند جهت ثبت نام تا 30/10/92 از طریق شماره همراه 09128987019 و 09387217387تماس حاصل فرمایند.

جهت اطلاع تفصیلی از برنامه ها، به سایت فصل رویش به آدرس http://www.faslerouyesh.ir مراجعه فرمایید.







نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها