کد خبر: ۱۹۷۸۸۵
زمان انتشار: ۲۱:۰۳     ۲۵ دی ۱۳۹۲
رئيس کميته انضباطي فدراسيون درباره تمهيدات کميته انضباطي در ديدار دو تيم پرسپوليس و استقلال به نکاتي اشاره کرد.
به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، اسماعيل حسن زاده گفت: با مديران عامل باشگاههاي دو تيم پرسپوليس و استقلال صحبت کرديم و با وجودي اينکه در اين چند روز بيانه عليه هم صادر کرده بودند، مذاکره کرديم و قرار شد تا کنفرانس مطبوعاتي مشترک برگزار کنند تا آرامش لازم براي مسابقه فراهم و سوء تفاهم ها نيز برطرف شود.

وي ادامه داد: معمولا در مسابقه استقلال و پرسپوليس که به هر دليلي نماد کمي و کيفي فوتبال ايران و حضور پر تعداد تماشاگران است بايد شرايطي فراهم شود که بازي به بهترين نحو برگزار شود ضمن اينکه کنفدراسيون فوتبال آسيا نيز اين بازي را زير نظر دارد و براي فوتبال ايران مفيد خواهد بود بر همين اساس تمهيداتي را براي اين بازي در نظر گرفته ايم تا در کنار فوتبال ايراني اخلاق فرهنگي و اسلامي خود را در سال جام جهاني بروز دهيم.

رئيس کميته انضباطي در ادامه بيان کرد: تيم داوري، ناظر داوري، ناظر بازي و ديگر مقامات در اين بازي حضور داشته و اگر شرايطي پيش آيد حتما از سوي اين افراد گزارش مي شود و ما نيز نظارت دقيقي بر روي اين بازي خواهيم داشت. ضمن اينکه جلسات خوب فرهنگي با مسئولين فرهنگي دو تيم پرسپوليس و استقلال انجام شده و اميدوارم تماشاگران دوتيم فقط تيم هاي خود را تشويق کنند و دو مدير عامل با برگزاري نشست مطبوعاتي مشترک، خط قرمزي بر روي تمامي حواشي و تشنج ها را بگيرند. البته هرگونه خطا و عمل غير ورزشي از سوي ورزشکاران و يا تماشاگران تيم ها رخ دهد قطعا با برخورد شديد انضباطي مواجه مي شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها