کد خبر: ۱۹۷۹۵۱
زمان انتشار: ۰۰:۴۷     ۲۶ دی ۱۳۹۲
داور سابق بین‌المللی فوتبال گفت: کمیته داوران و دپارتمان داوری با گزینش سعید مظفری‌زاده، بهتری انتخاب را برای قضاوت دربی داشت.

خداداد افشاریان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: سعید مظفری‌زاده در شرایط کنونی بهترین گزینه برای قضاوت دربی شهر تهران است.

داور سابق بین‌المللی فوتبال کشور افزود: مظفری‌زاده از همه لحاظ چه روحی و روانی و چه بدنی در این روزها آمادگی قضاوت بازی‌هایی به مراتب بزرگتر و سنگین‌تر از پرسپولیس و استقلال را دارد.

افشاریان با بیان این‌که مظفری‌زاده در هفته‌های گذشته بهترین قضاوت‌ها را از خود نشان داده، تصریح کرد: آن‌چه که به عنوان یک همکار در سال‌های گذشته بیش از هر چیز از مظفری‌زاده دیده‌ام ارتقای کار وی بوده است.

وی از دربی به عنوان یک هندوانه سربسته یاد کرد و گفت: امیدواریم که این هندوانه طعم شیرینی برای مردم داشته باشد و داور هم به همراه کمک‌هایش بهترین عملکرد را در این بازی داشته باشند تا رضایت خاطر دوستداران فوتبال فراهم شود.

وی با توصیه به مظفری‌زاده برای حضور موفق در این دیدار گفت: از همین جا به دوست خودم سعید مظفری‌زاده توصیه می‌کنم با نفس عمیق و گام‌های استوار قدم به دربی بگذارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها