کد خبر: ۱۹۸۳۸۰
زمان انتشار: ۱۰:۲۹     ۲۸ دی ۱۳۹۲
در این دیدار عالم باقری در گزارشی از اهم فعالیت ها و خدمات بانکی بانک صادرات ایران افزود: ما در بانک صادرات به دنبال این هستیم که رهنمودهای مراجع معظم تقلید را در عمل پیاده نموده و احکام الهی را کاربردی کنیم.
به گزارش پایگاه 598، جمعی از مدیران ارشد بانک صادارات ایران در سفر یک روزه ای به قم با برخی از علما و فضلای حوزه علمیه قم دیدار و گفتگو نمودند.

در همین راستا عالم باقری مدیرامور خدمات و پشتیبانی بانک صادرات و همچنین امیر صفری مدیرکل روابط عمومی بانک صادرات ایران با حضور در بیت حضرت آیت الله علوی گرگانی ضمن بیان گزارشی از روند فعالیت های بانک صادارت از رهنمودهای این مرجع عالیقدر بهرمند شدند.



در ابتدای این دیدار عالم باقری در گزارشی از اهم فعالیت ها و خدمات بانکی بانک صادرات ایران افزود: وام ازدواج، وام درمان و بهره گیری از امکانات و تسهیلات قرض الحسنه جهت برطرف نمودن نیازهای اولیه مردم از اهداف و خدمات مهم  این بانک به شمار می رود.

وی همچنین اظهار نمود: ما در بانک صادرات به دنبال این هستیم که رهنمودهای مراجع معظم تقلید را در عمل پیاده نموده و احکام الهی را کاربردی کنیم.

سپس حضرت آیت الله علوی گرگانی ضمن بیان رهنمودهایی بیان داشتند: شما متصدیان بانک صادرات هستید و امیدواریم که سپهر مردمان باشید و ما را از بلا و گرفتاری های دنیا و آخرت محافظت کنید و بهترین راه سپهر بودن هم مراقبت در پیاده سازی احکام الهی در مراکز بانکی است.



مرجع عالیقدر حوزه علیمه قم تصریح نمودند: تصدی گری در اموال مردم یکی از کارها سخت در اسلام است و اگر انسان بتواند هم به حوائج مردم رسیدگی کند و هم احکام الهی را پیاده سازی نماید به توفیق بزرگی دست یافته است.

حضرت آیت الله علوی گرگانی در ادامه نیز به بیان نکات و رهنمودهایی در خصوص الزامات بانکداری اسلامی پرداختند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها