کد خبر: ۱۹۹۱۴۳
زمان انتشار: ۱۵:۲۱     ۰۱ بهمن ۱۳۹۲
نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولان به تاریخ صد سال اخیر ایران و معاهدات و تفاهمات خوب دقت کنند تا لقب شاه سلطان حسین را در کارنامه خود حک نکنند، گفت: مسئولان کاری نکنند که فردای تاریخ شرمنده شوند. باید مراقب حمایت‌های جک استراو هم باشیم که این موضوع حکایت "روباه پیر شد عابد و زاهد و مسلمان" است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، احمد آرایی‌نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در بخشی از نطق میان دستور خود در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس با اشاره به مذاکرات ژنو گفت: ملت ایران تحمیل‌های توافق‌نامه ژنو را ظالمانه می‌دانند. چرا که این مردم همزمان با انتظار امام عصر(عج) به امام حسین(ع) عشق می‌ورزند و به قیام او اعتقاد دارند و این همه پایمردی و خون دل‌ خورد‌ن‌ها با تمام دنیا منهای اخلاق و معنویت عوض نمی‌شود.

وی با بیان اینکه مسئولان کنونی به هوش باشند و به تاریخ صد سال اخیر ایران و معاهدات و تفاهمات خوب دقت کنند تا لقب شاه سلطان حسین را در کارنامه خود حک نکنند ادامه داد: مسئولان کاری نکنند که فردای تاریخ شرمنده نشوند. باید مراقب حمایت‌های جک استراو هم باشیم که این موضوع حکایت "روباه پیر شد عابد و زاهد و مسلمان" است.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه روزی که دشمن از ما تعریف کند عزای ما است، یادآور شد: ملت بزرگ ایران اهل جنگ با هیچ کشوری نیست و در دفاع از آرمان‌های خود در مقابل دشمن متحد می‌شوند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در ادامه نطقش به مسایل اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: چه عیبی در اقتصاد ما است که بابک‌ زنجانی‌ها،‌ خاوری‌ها و شهرام جزایری‌ها سربر می‌آورند، آیا واقعا امکان رصد دارایی‌های یک شبه و بادآورده وجود ندارد؟

وی افزود: مسئولان نمی‌توانند خود را از شر این ملیجک‌ها و چاپلوس‌ها رهایی بخشند. آیا واقعا امکان نظارت بر مناقشه‌ها،‌ مناقصه‌ها و جابجایی پول‌ها وجود ندارد؟ با چه حساب و کتابی 80 هزار میلیارد تومان مطالبات بانک‌ها به 30 نفر تعلق دارد؟

آریایی نژاد با تاکبد بر اینکه سلطان‌پروری در اقتصاد ما وجود دارد، ادامه داد: سلطان شکر، سلطان فولاد، سلطان موز، سلطان دارو، سلطان پورشه از جمله این سلطان‌ها هستند آیا وقت آن نرسیده که اقتصاد ما پالایشی از خوی سلطان‌ پروری داشته باشد؟

وی در بخش دیگری از نطقش گفت: چرا برخی جرأت نام بردن و محکوم کردن فتنه را ندارند؟ اگر سرعت محاکمه آنها طوری باشد که نتیجه عدالت معلوم شود، مردم دلگرم‌تر می‌شوند البته دقت نباید فدای سرعت شود ولی تنبیه بلافاصله بعد از جرم اثر تربیتی دارد. کسانی که به خوبی سرنوشت افراط و تفریط را می‌دانند به افراد مستقل، صادق و دلسوز احترام بگذارند و از وجود آنها بهره ببرند حق این است که هر جناحی از افراد خود استفاده کند ولی افراد اخلاقی هم در هر جناحی وجود دارند و تندروها برای هر جناح سم مهلک به حساب می‌آیند.

نماینده ملایر در ادامه نطقش به مسایل و مشکلات حوزه انتخابیه خود پرداخت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها