کد خبر: ۱۹۹۷۱۷
زمان انتشار: ۱۴:۵۹     ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
چهره افرادی که "سی‌ان‌ان" و "گاردین" مدعی شکنجه شدن آنها از سوی دولت سوریه است، پخش نمی‌شود!! و این دو رسانه آمریکایی و انگلیسی بدون ارائه هیچ‌گونه سند و مدرک قابل قبولی، این عکس‌ها را حاکی از ارتکاب دولت بشار اسد به جنایت علیه بشریت به مخاطبان خود معرفی می‌کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ابنا، شبکه تلویزیون "سی‌ان‌ان" روز گذشته و در کمتر از 24 ساعت تا برگزاری کنفرانس ژنو2، بدون استثنا در تمام بخش‌های خبری خود که هر ساعت یک بار پخش می‌شود، با طراحی سناریویی جدید علیه مردم و دولت سوریه‌، عکس هایی را از بدن‌های شکنجه شده یک سری افراد "غیر قابل تشخیص هویت" را پخش کرد و مدعی شد این افراد کسانی هستند که در طول 3 سال اخیر از سوی دولت «بشار اسد» مورد شکنجه قرار گرفته‌اند.

آخرین حربه برای براندازی نظام بشار اسد (تصاویر18+)

در این تصاویر، چهره افرادی که "سی‌ان‌ان" و "گاردین" مدعی شکنجه شدن آنها از سوی دولت سوریه است، پخش نمی‌شود!! و این دو رسانه آمریکایی و انگلیسی بدون ارائه هیچ‌گونه سند و مدرک قابل قبولی، این عکس‌ها را حاکی از ارتکاب دولت بشار اسد به جنایت علیه بشریت به مخاطبان خود معرفی می‌کنند.

آخرین حربه برای براندازی نظام بشار اسد (تصاویر18+)

«کریستین امانپور» مجری سی‌ان‌ان مدعی است تعداد زیادی از این عکس‌ها توسط یکی از اعضای ارتش سوریه که از آن کشور گریخته است، بطور اختصاصی در اختیار سی‌ان‌ان و گاردین قرار گرفته است.

سی‌ان‌ان برای اینکه بتواند بیشترین اثرگذاری را روی مخاطبان خود داشته و آنها را ناخودآگاه وادار به پذیرش دروغ بزرگ ارتکاب دولت بشار اسد به جنایت علیه بشریت کند، قبل از شروع این گزارش هشدار می‌دهد که در این گزارش تصاویر تکان دهنده‌ای از شکنجه انسان‌ها پخش خواهد شد و سپس تصاویری مجهول و ناشناخته را پخش می‌کند که می‌تواند دل هر بیننده ای را به درد آورد.

آخرین حربه برای براندازی نظام بشار اسد (تصاویر18+)

مخالفان نظام سوریه مدعی شده‌اند ارتش سوریه حدود 11 هزار زندانی را شکنجه کرده است و نکته مضحک این گزارش تصاویری است که چهره افراد شکنجه شده به بدترین شکل ممکن با فتوشاپ پوشانده شده است.

پیش از این و در سال‌های گذشته رسانه‌های مختلف جهان عکس‌های مشابهی را از شکنجه فجیع زندانیان در زندان‌های آمریکایی "گوانتانامو" یا "ابوغریب" پخش کرده‌اند که موجب رسوایی‌های زیادی برای دولت و دستگاه‌های امنیتی آمریکا شد و این‌بار هم هیچ بعید نیست عکس‌های بی‌هویتی که سی‌ان‌ان و گاردین مدعی می‌کنند از سوریه بدست آنها رسیده است، همان عکس‌های مربوط به شکنجه زندانیان ابوغریب و گوانتانامو باشد.

وزات دادگستری سوریه امروز و در واکنش به اتهامات وارد شده این تصاویر را ساختگی و بی‌هویت و بی‌سند عنوان کرد و اعلام کرد که عاملان این اقدام انگیزه‌های سیاسی داشته و در تلاش هستند، با چنین اقدامی کنفرانس ژنو 2 را تحت الشعاع قرار دهند.

به هر روی، سمت و سوی گزارش‌ها و اخبار شبکه‌های غربی – عربی تحت نفوذ دولت های حمایت کننده از تروریست‌ها در سوریه در جهت تخریب بیش از پیش دولت قانونی بشار اسد قرار گرفته است و در چنین فضایی که علیه سوریه ایجاد شده، ادعای برگزاری موفق کنفرانس ژنو 2 آن هم بدون حضور جمهوری اسلامی ایران به عنوان اصلی‌ترین و نزدیک ترین هم پیمان ملت و دولت قانونی سوریه، دور از واقعیت است.

کنفرانس موسوم به ژنو 2 از روز چهارشنبه در شهر مونترو سوئیس آغاز بکار کرد و ادامه این کنفرانس تا روز جمعه هفته جاری در مقر اروپایی سازمان ملل در شهر ژنو برگزار خواهد شد.

حدود 30 کشور از نقاط مختلف جهان و نیز چهار نهاد بین المللی و منطقه‌ای در کنفرانس ژنو 2 حضور دارند و جمهوری اسلامی ایران غایب بزرگ این اجلاس است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
آریا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۵ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۰
بشار اسد می بایست پس از این همه کشتار و خونریزی و قتل انسانهای بی گناه از قدرت کناره گیری می کرد نه اینکه به صندلی قدرت بچسبد. و مسئولین ما هم اشتباه می کنند که از دولت دیکتاتوری بشار اسد حمایت می کنند.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها