کد خبر: ۱۹۹۹۱۱
زمان انتشار: ۱۰:۲۰     ۰۵ بهمن ۱۳۹۲
یک رسانه غربی از کشته شدن یک دانشجوی ۲۰ ساله در خوابگاهی در دانشگاه کارولینای جنوبی خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 ، مهر به نقل از آسوشیتد پرس گزارش داد: که یک دانشجوی ۲۰ ساله روز گذشته در خوابگاهی در دانشگاه کارولینای جنوبی در نزديكی یک منطقه تفريحی در ساحل ميرتل هدف تیراندازی قرار گرفت و کشته شد.

تحقیقات در این زمینه آغاز شده و چهار فرد مظنون به تیراندازی به سوی این دانشجوی آمریکایی که فورا محوطه دانشگاه را ترک کردند، بازداشت شدند.

سخنگوی دانشگاه کارولینای جنوبی با اشاره به دایر بودن كلاس‌ ها در دانشگاه اعلام کرد که از دانشجويان خوابگاه خواسته شده تا از خوابگاه خارج نشوند.

تیراندازی در آمریکا به سوی مردم بی دفاع تبدیل به موضوعی همیشگی شده به طوری که سالانه هزاران نفر در این کشور بر اثر اصابت گلوله کشته می شوند.

بر اساس جدیدترین تحقیقات انجام شده در آمریکا در هر سال بیش از ۵۰۰ کودک در حوادث تیراندازی که در شهرهای مختلف این کشور انجام می شود کشته می شوند.

در همین رابطه چندی پیش "اریک هولدر" وزیر دادگستری آمریکا، در مراسم سالانه روسای پلیس آمریکا اعلام کرد : میانگین تیراندازی های انجام شده به سوی مردم در آمریکا از سال ۲۰۰۸ تا کنون در مقایسه با سال های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۸ سه برابر شده است.

این آمار از سوی وزارت دادگستری آمریکا منتشر شده است. این وزارت خانه در ۱۰ سال گذشته ۵۰ هزار افسر، هفت هزار فرمانده ویژه صحنه های جرم، و بیش از سه هزار افسر محلی و ایالتی را برای مقابله با جرم و جنایت به ویژه مقابله با تیراندازی آموزش داده، اما با این وجود تیراندازی به سوی مردم در آمریکا همچنان ادامه دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها