کد خبر: ۲۰۰۰۲۸
زمان انتشار: ۱۴:۲۹     ۰۵ بهمن ۱۳۹۲
سرمربي بايرن مونيخ عملکرد شاگردانش مقابل بورسيا مونشن‌گلادباخ را مورد تمجيد قرار داد.

تيم فوتبال بايرن مونيخ شب گذشته (جمعه) با گلزني ماريو گوتسه و توماس مولر مقابل ميزبان خود، بورسيا مونشن‌گلادباخ به برتري 2 بر صفر رسيد تا نيم‌فصل دوم بوندس‌ليگا را با برد آغاز کرده باشد. بايرن با اين پيروزي 47 امتيازي شد تا اختلافش با تيم دوم جدول يعني بايرلورکوزن به عدد 10 برسد.

پپ گوارديولا، سرمربي بايرن مونيخ در پي برتري شاگردانش مقابل گلادباخ گفت: از عملکرد تيم راضي هستم. به نظرم ما گامي بلند در راه رسيدن به قهرماني در بوندس‌ليگا برداشته‌ايم. بايرن در مقابل يک حريف قدرتمند عالي بازي کرد.

وي افزود: پيروزي در بورسيا پارک کار ساده‌اي نيست ولي ما با کنترل بازي به نتيجه موردنظر رسيديم. چهارشنبه شب با بازي که در خانه اشتوتگارت داريم اين شانس را داريم تا با کسب يک 3 امتياز ديگر فاصله‌مان با رقبا را بيشتر و بيشتر کنيم.

در بازي شب گذشته ماريو ماندزوکيچ، مهاجم کروات بايرن مونيخ حضور نداشت و ماتياس سامر، مدير ورزشي باواريايي‌ها اعلام کرد که پپ گوارديولا به دليل عملکرد ضعيف اين بازيکن 27 ساله در تمرينات او را در ترکيب تيم قرار نداده است.

سامر به شبکه تلويزيوني «اسکاي اسپورت» آلمان گفت: ماريو به اندازه کافي در تمرينات سختکوش نبود براي همين مربي تصميم گرفت در بازي با گلادباخ او را در ترکيب تيم قرار ندهد.

وي با تکذيب شايعه جدايي اين بازيکن از بايرن گفت: ماندزوکيچ بازيکني ارزشمند و پرتلاش براي ما به شمار مي‌رود ولي به دليل اينکه در تمرينات به خوبي تلاش نکرد در نتيجه از ترکيب به دور ماند. حضور لواندوفسکي هم دليلي بر جدايي ماريو نيست و او قطعاً در نقل‌وانتقالات تابستاني از جمع ما جدا نخواهد شد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها