کد خبر: ۲۰۰۳۴۵
زمان انتشار: ۱۳:۴۷     ۰۶ بهمن ۱۳۹۲
سرمربي لاتزيو پس از تساوي مقابل صدرنشين تاکيد کرد کار تيمش مقابل يوونتوس 10 نفره بسيار سخت بوده است.

لاتزيو در هفته بيست و يکم رقابت‌هاي فوتبال ايتاليا در زمين خودي با تساوي يک بر يک مقابل يوونتوس متوقف شد.

به نقل از فارس،در دقيقه 24 اين ديدار، جيانلوييجي بوفون، دروازه‌بان يووه از زمين اخراج شد تا لاتزيو صاحب يک ضربه پنالتي شود. آنتونيو کاندروا در دقيقه 27 موفق شد تيمش را پيش بيندازد اما فرناندو يورنته در دقيقه 60 موفق شد گل خورده را جبران کرده تا نتيجه اين ديدار تساوي يک بر يک باشد. يوونتوس با اين تساوي، شمار امتيازهاي خود را به 56 رساند تا همچنان صدر جدول را در اختيار داشته باشد. لاتزيو هم با 28 امتياز نهم است.

ادي رخا در مورد اين ديدار گفت: شروع بسيار بدي داشتيم. در 20 دقيقه نخست بازيکنانم عصبي بازي مي‌کردند زيرا يوونتوس خيلي خوب بازي را با پرس کردن در اختيار گرفته بود. نمايش بهتري داشتيم و با بدشانسي دو بار توپ را به تير دروازه حريف کوبيديم. مي‌توانستيم اين بازي را با پيروزي پشت سر بگذاريم. پس از گذشت مدتي توانستيم آنطور که مي‌خواستيم نتيجه گرفته و جريان اين پيکار را به سود خودمان برگردانيم.

رخا در ادامه گفت: يوونتوس تيمي قدرتمند است که بازيکنان با استعدادي را در ترکيب خود دارد اما مقابله با آنها در زماني که 10 نفره شده بودند کاري سخت بود اما با سه مدافع به کارمان ادامه داديم و کارلوس توز و فرناندو يورنته را در زمين نگه داشتيم تا بتوانيم به گل تساوي برسيم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها