کد خبر: ۲۰۰۵۹۷
زمان انتشار: ۱۳:۲۸     ۰۷ بهمن ۱۳۹۲
فرانچسکو توتي، ستاره باتجربه رم از برد 1-3 تيمش مقابل هلاس ورونا به شدت راضي و خوشحال است و معتقد است که نمايش تيمش در بازي ديشب نشان داده که تيمش در سطح يوونتوس است.

 

با تساوي اين هفته يووه مقابل لاتزيو و با برد رم مقابل هلاس ورونا، فاصله جلوروسي با يووه صدرنشين به شش امتياز رسيد. حالا توتي خوشحال است که تيمش از اين فرصت پيش آمده براي کاستن فاصله با صدر جدول بهترين بهره را برده.

توتي در صحبتهايي به کوريره دلوسپورت گفت:« ما مي بايست دراين بازي به پيروزي مي رسيديم تا بتوانيم به حريفانمان در کورس فتح اسکودتو، پيغامي بدهيم. مي بايست پيروزي مي شديم و همين کار را هم کرديم. ما در سطحي برابر با يووه هستيم.»

توتي در ادامه به تمجيد از ژروينيو پرداخت. بازيکني که در برد رم نقش تاثيرگذاري داشت و يک گل زد و يک پاس گل هم داد. توتي در ستايش از هم تيمي اش گفت:« ژروينيو از آن دسته بازيکناني است که مي تواند از هيچ ، موقعيت خلق کند. ماخوشحاليم که او را در تيممان داريم. ژروينيو بازيکن واقعا قدرتمندي است.»

ژروينيوي 26 ساله از زمان انتقال به سري آ، مبدل به يکي از مهره هاي ارزشمند اين تيم شده است. او که در تابستان از آرسنال به رم پيوست در 17 حضورش در ترکيب جالوروسي 5 گل به ثمر رسانده  است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها