کد خبر: ۲۰۰۶۲۰
زمان انتشار: ۱۳:۳۹     ۰۷ بهمن ۱۳۹۲
رودي گارسيا سرمربي فرانسوي رم معتقد است که ژروينيو مهارت هاي به مراتب بيشتري نيز دارد.

اين ستاره ساحل عاجي بعد از سپري کردن دو فصل نااميد کننده در آرسنال تابستان گذشته به استاديو اليمپيکو منتقل شد و نقش موثري در بازيهاي چشم نواز و فوق العاده رم و حضور اين تيم در کورس قهرماني اين فصل سري آ ايفا مي کند. ژروينيو در بازي يکشنبه شب تيمش نيز در شرايط خوبي بود و يک گل زدو يک پاس گل داد تا تيمش 1-3 هلاس ورونا را شکست دهد.

البته گارسيا معتقد است که ژروينيو مي تواند بهتر از اينها هم کار کند. او در صحبت هايي به خبرنگاران گفت:« ژروينيو مي تواند بهتر از اينها باشد. او با دانستن اينکه همه مااطمينان تمام و کمالي به او داريم، خيلي با اعتماد به نفس بيشتري کار مي کند و با خيالي راحت بازي خودش را انجام مي دهدو در مصافهاي تک به تک به جلو مي رود. وقتي بازيکني مثل او بازي مي کند، ويرانگر است.»

با اين برد و با توجه به تساوي اين هفته يووه مقابل لاتزيو، رم حالا به شش امتيازي بينکونري صدرنشين رسيد و سرمربي رم خوشحال است که تيمش از لغزش يووه بهترين بهره را برد:« ما مي دانستيم که اين فرصت مهمي است تا بتوانيم فاصله مان را با يووه کاهش داده و از ناپولي فاصله بگيريم و نهايت بهره را از اين شرايط برديم. ما در جريان بازي در کوپا ايتاليا ديدم که يووه شکست ناپذير نيست. سرنوشت در دستان ما نيست ولي آماده ايم تا از هرلغزشي بهترين بهره را ببريم و يکشنبه هم همين کار را انجام داديم.»



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها