کد خبر: ۲۰۰۹۹۹
زمان انتشار: ۱۸:۵۶     ۰۸ بهمن ۱۳۹۲
سام درخشانی بازیگر نقش نادر در سریال آوای باران در ارتباط با استقبال مردم از این سریال به خبرنگار صابرنیوز گفت: تلفیق شدن یک قصه ی  درام  با یک معضل اجتماعی، کارگردانی خوب و بازی هاست که همه در سرجای خود بودند و باعث شد که شخصیت ها باور پذیر شوند و به واسطه همین مردم توانستند ارتباط برقرار کنند.
 

درخشانی سریال روند نمایش آوای باران را طبیعی دانشت و اظهار داشت: از روز اول قرار بود این سریال 40 قسمت باشد سریال های ترکی که این همه پر طرفدار شده اند، خیلی طولانی تر  از این سریال هاست و اگر بیست قسمت آن را هم نبینی به جایی بر نمی خورد و وقتی دوباره به دیدن ادامه دهی وارد قصه می شوی و هیچ چیزی را از دست نداده ای. در مورد این سریال ها حرفی نمی زنند اما در مورد این سریال ، فکر میکنم مردم یک مقدار صبوری خود را از دست داده اند وقتی قصه ای شروع می شود و پیش می رود،  برای آنکه به نتیجه برسد به خیلی چیزها احتیاج دارد اما دلیلش را نمی دانم که چرا می گویند سریال طول داده شده و بعضی ها هم می گویند عصبی می شدند به هر حال یکسری موارد باید در سریال وجود داشته باشد همه ی سریال ها بدین شکل اند و بدیهی است. به نظر من زیاد طولانی نشده است.

وی در پایان پیرامون خبر منتشر شده در یکی از خبرگزاری های منتسب به دولت ، مبنی بر  اینکه ایشان خبر انتخاب به عنوان بازیگر در سریال حضرت موسی را تأیید کرده است گفت: من اصلا نمی دونم منظورشان از این کار چه بوده و چه چیزی باعث شده این را چاپ کنند. خبرگزاری های متفاوتی با من تماس گرفتند و می خواستند داستانی درست کنند که من و آقای سلحشور را روبروی هم قرار دهند اما من وارد این ماجرا نشدم و به همه ی آنها هم گفتم اگر مستندی وجود دارد که من این حرف را زده ام چون با من مصاحبه کردند و صدای من ضبط شده اگر اینچنین مستندی رو شد برای همیشه کارم را کنار می گذارم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها