کد خبر: ۲۰۱۰۴۰
زمان انتشار: ۲۰:۱۵     ۰۸ بهمن ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: بعد از حرف حقي که ما زديم هجمه‌هاي زيادي عليه ما به راه افتاد و من تاوان آن را مي‌دهم.
علي دايي بعد از تمرين امروز تيمش در جمع خبرنگاران درخصوص بازي پرسپوليس مقابل فولاد خوزستان و مسائل داوري اين بازي گفت: قبل از اينکه بخواهم صحبت‌هايم را شروع کنم بايد مسائلي را عنوان کنم؛ مسائلي مثل مشکلات داوري. مشکلات داوري در همه‌جاي دنيا وجود دارد و نمونه بارز آن مي‌توانم کشور آلمان را مثال بزنم اما آيا در آلمان کميته داوران و دپارتمان داوري‌شان جبهه مي‌گيرند؟! اين مسائل از روز روشن‌تر بود و اتفاقاتي که افتاد به همه خيلي چيزها را ثابت کرد. اينکه جو سنگيني عليه ما به راه انداختند و چطور در خيلي از بازي‌ها مثل آب خوردن حق ما پايمال مي‌شود. آن‌وقت مي‌خواهند حرف هم نزنيم.

به گزارش فارس،وي ادامه داد: در بازي با فولاد در ليگ برتر بازيکن فولاد در دقيقه 89 توپ را با دست نگه مي‌دارد و همان توپ را گل مي‌کند و هيچ اتفاقي‌هم نمي‌افتد و يا در جام حذفي در بازي مقابل همين تيم که بازي حساسي است به راحتي حق ما را پايمال مي‌کند. پرسپوليس 30، 40 ميليون هوادار دارد و به راحتي حق آنها ضايع مي‌شود اگر نگاه کنيد در دو صحنه داور بازي بازيکنان فولاد را اخراج نکرد در اين بازي به اين مهمي تصميات نادرست همه‌چيز را خراب کرد. همه ديدند که در دو صحنه داور مي‌توانست بازيکنان فولاد را اخراج کند. من خودم يک صحنه دارم که در آن عبدالله کرمي در پشت 18 قدم توپ را با دست مي‌گيرد و داور مي‌توانست او را هم اخراج کند. اين تصميمات به ما ضرر مي‌زند. خودم را کاري ندارم اما هواداران ما چه گناهي دارند که با يک سوت اشتباه همه‌چيز به ضررشان تمام مي‌شود؟! زحمات ما با اين تصميمات داوري به هدر مي‌رود. چنين مسائلي که به ضرر ما باشد تحمل کردنش سخت است.

سرمربي پرسپوليس افزود: تا کي اين وضعيت قرار است ادامه داشته باشد؟ حرف حق زدن آيا اين همه تبعات دارد؟! فکر نمي‌کنم در دين ما چنين چيزي وجود داشته باشد. شما ببينيد بعد از صحبت‌هاي حق ما چه هجمه‌هايي عليه ما به راه افتاد. من در بازي با فولاد هم هيچ حرفي نزدم اما 2 ميليون تومان من را جريمه کردند. چرا؟! آن وقت کميته انضباطي مي‌گويد اگر جريمه کمتر از فلان مقدار باشد حق اعتراض نداريم.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس درباره اينکه شايد از او اعتراض دارند در حين برگزاري بازي‌هاي تيمش از روي نيمکت بلند نشود و اعتراض نکند اظهار داشت: مگر مي‌شود اعتراض نکرد و فقط روي نيمکت نشست؟! شما بازي يوونتوس و لاتزيو را ببينيد. سرمربي يوونتوس چقدر اعتراض کرد؟! در فوتبال گاهي اتفاقاتي مي‌افتد که نابودکننده است. مگر ما آدم‌آهني هستيم. داور وسط بازي با فولاد پزشک ما را تهديد به اخراج مي‌کند. من کاري به اين حرف‌ها ندارم اما شما به چند صحنه حساس نگاه کنيد که نه آوانتاژ مي‌دادند و نه نمي‌دادند. صحنه‌هاي 50-50 را که کنار هم قرار مي‌دهيم تصميمات داور براي ما عجيب است من کاري به داور بازي ندارم چراکه ما خودمان موقعيت داشتيم و مي‌توانستيم ببريم اما در بازي حساس اخراج يک بازيکن خيلي تاثير دارد. اينها پدر من را درآوردند! اين فوتبال بود؟! در صحنه‌هايي که داور اخراج نمي‌کند و يا در صحنه‌هاي ديگر چطور مي‌شود حق را گرفت؟

وي تأکيد: متاسفانه هيچ‌کس با اين چيزها برخورد نمي‌کند. اگر قانون هست بايد براي همه يکسان باشد. در بازي با فولاد خوزستان به من بطري مي‌زنند علي دايي 2 ميليون تومان جريمه مي شود، چون يدالله سليماني ناظر آن مسابقه است! او چون با من مشکل دارد اين مي‌شود. از موقعي که بحث محسن قهرماني را مطرح کردم عده اي عليه من جبهه گرفتند. بايد بدانيم که عملکرد يک داور به خودش مربوط است و اين بحث در مورد همه نيست.

دايي افزود: ما چيزي که ديديم و فکر کرديم به فوتبال کمک مي کند بيان کنيم. ذات فوتبال و انسان‌هايي که در آن کار مي کنند اکثرا سالم هستند اگر مي خواهيم در جامعه خراب کار کنيم چيز ديگري است. من نمي توانم به تنهايي چيزي را تغيير دهم.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در مورد صحبت‌هاي امروز کاظم اماني خاطرنشان کرد: اين مصاحبه را نخواندم. تنها دلخوشي ما سال قبل حضور امثال آقاي اماني بود که فوتبال را مي فهميد. او جزو معدود افرادي بود که فوتبالي بود و مي توانستيم با او حرف بزنيم جز اماني و فلاح سرپرست ابتداي فصل ما کسي ديگر فوتبالي نبود. خيلي از مسائل را به اماني مي گفتم و او خيلي لطف داشت. سال قبل ما با يک نفر مي توانستيم حرف بزنيم که فوتبال حاليش بود.

وي در مورد حضور هواداران خاطرنشان کرد: مطمئنا بايد بيايند. تمام بازي‌هاي ما حساس است اگر هوادار باشد مي تواند خيلي کمک کند. با کمک هواداران مي توانيم اين 6 بازي را موفق شويم. کار نشد ندارد. مشکلات زيادي داريم که از ماه قبل شروع شده است. چند روز است تمرين مي کنيم يک مسئول اينجا نيست. نمي دانم چه خبر است؟ خيلي وقت است که تنها هستيم. تنها نمي توانيم کار کنيم اميدواريم مديريت کمک کند و همچنين هواداران تا بتوانيم موفق شويم.

سرمربي پرسپوليس در مورد حمايت‌هاي علي پروين اظهارداشت: من دنبال چه حمايتي هستم. هميشه کارم را کردم. علي پروين لطف دارد. کسي مي تواند بيايد که يک چيز داده باشد و چيزي بخواهد ببخشيد تا الان چيزي گرفته‌ايم و دريافت کرده‌ايم؟ ايشان هم دوست دارد تيم آرامش داشته باشد و موفق باشد. جا دارد از زحمات سردار رويانيان تشکر کنم. بايد ممنون کسي بود که يک روز در اين تيم زحمت کشيده است چه برسد به افرادي که آبروي خود را گذاشتند. مسئولان بايد وارد گود شوند با حرف نمي شود. متاسفانه چند سال است که اسم را يدک مي کشيم مثل آب خوردن حق هوادار را مي‌خورند اما خبري نيست. خيلي از تيم ها در فدراسيون آدم دارند بعضي اوقات شک مي کنم کارمند فدراسيون هستند برخي آقايان هميشه در فدراسيون هستند اما ما اين افراد را نداريم. در همين بازي مي شده خيلي چيزها فهميد. متاسفانه فقط اسم پرسپوليس را يدک مي کشيم. بايد با 30 ميليون هوادار در زمين و بيرون آنقدر بزرگ و قوي باشيم و آدم داشته باشيم تا کسي نتواند مشکل درست کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها