کد خبر: ۲۰۱۳۵۹
زمان انتشار: ۲۰:۲۰     ۰۹ بهمن ۱۳۹۲
این تروریست که به گفته اطرافیانش مبتلا به بیماری خاص است با وجود سن زیاد؛ ظاهر او سن کم و نوجوان را نشان می‌دهد. وی دانشجو است و در جوار مسجد "البصراوی" زندگی می‌کند.
پس از اینکه برای نخستین بار تصاویری از مراسم بیعت گرفتن «ابوبکر البغدادی» سرکرده گروه داعش با فرماندهان گروه‌های تکفیری منتشر شد این‌بار نیز عده‌ای از فعالان رسانه‌ای توانسته‌اند به عکسهایی از بارزترین سرکرده‌های گروه تروریستی "دولت اسلامی عراق و شام" در استان "الرقه" دست پیدا کنند.

این فعالان تصاویری از امیر «ابو لقمان»، امیر «ابو علی الشواخ»،  امیر «ابو عبد الرحمن الامنی» و «علاء المطرفی» را منتشر کرده‌اند.

نوجوان خطرناک داعش + تصاویر

ابو عبدالرحمن

براساس گزارشی که سایت خبری "عکس السیر" منتشر کرده، ابو عبدالرحمن یک شهروند سوری است که با نام «علی السهو» سرکردگی این گروه تکفیری را برعهده دارد. وی یک مهندس کشاورزی در دیر الزور است.

نوجوان خطرناک داعش + تصاویر


 

ابوعلی الشواخ نفر سمت چپ

نفر دوم، ابو لقمان است که با نام «علی موسی الشواخ» شهرت دارد و فارغ‌التحصیل دانشگاه حقوق است. وی والی استان الرقه و مسئول تمامی عملیات اعدام است که در این شهر انجام شده است. از مهمترین اعدام‌هایی که می‌توان به آن اشاره کرد اعدام «ابو سعد الحضرمی» امیر "جبهه النصره" در الرقه است. 

نوجوان خطرناک داعش + تصاویر

ابولقمان

یکی دیگر از امرای استان الرقه «علاء المطرفی» است که برخلاف چهره بچگانه‌، وی از خطرناک‌ترین مسئولان امنیتی در گروهک "داعش" به شمار می‌رود.

این تروریست که به گفته اطرافیانش مبتلا به بیماری خاص است و با وجود سن زیاد؛ ظاهر او سن کم و نوجوان را نشان می‌دهد. وی دانشجو است و در جوار مسجد "البصراوی" زندگی می‌کند.

نوجوان خطرناک داعش + تصاویر

علاء المطرفی

المطرفی که در ابتدا از خبرچین‌های داعش به شمار می‌رفت بعدها یکی از خطرناک‌ترین افراد این گروه شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها