کد خبر: ۲۰۱۶۹
زمان انتشار: ۱۰:۵۵     ۲۳ شهريور ۱۳۹۰
نظر سنجی مجله خبری US News & World Report:
سایت مجله خبری اخبار آمریکا و گزارش جهانی (US News & World Report) که این نشریه بعد از تایم و نیوزویک پرخواننده ترین هفته ‌نامه خبری آمریکا می باشد اقدام به انجام نظرسنجی با محوریت باراک اوباما نموده است. بر اساس آخرین آمار تهیه شده از این نشریه آمریکایی %42.77 از شرکت کنندگان اوباما را فردی احمق و خنگ دانسته اند و %57.23 هم او را هوشمند انتخاب نموده اند. با توجه به تبلیغات گسترده رسانه ها و مطبوعات حامی باراک اوباما بر روی این نظر سنجی تنایج به دست آمده بسیار جالب و تامل برانگیز می باشد.
با نزدیک شدن به ششم نوامبر سال 2012 زمان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، نقد و بررسی نامزدهای انتخاباتی در نشریات و مراکز خبری آمریکایی شدت بالایی گرفته است که پرداخت به سیاست های اشتباه اقتصادی و نظامی باراک اوباما حجم عظیمی از این انتقادات را به خود اختصاص داده است.

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598،  سایت مجله خبری اخبار آمریکا و گزارش جهانی (US News & World Report)  که این نشریه بعد از تایم و نیوزویک پرخواننده ترین هفته ‌نامه خبری آمریکا می باشد اقدام به انجام نظرسنجی با محوریت باراک اوباما نموده است.

این مجله خبری با طرح این سوال که " آیا اوباما احمق یا هوشمند است؟" در حدود یک ماه است که در حال انجام نظرسنجی خود می باشد که نتایج برآمده از آن در نوع خود جالب می باشد.

بر اساس آخرین آمار تهیه شده از این نشریه آمریکایی %42.77 از شرکت کنندگان اوباما را فردی احمق و خنگ دانسته اند و %57.23 هم او را هوشمند انتخاب نموده اند.



با توجه به تبلیغات گسترده رسانه ها و مطبوعات حامی باراک اوباما بر روی این نظر سنجی تنایج به دست آمده بسیار جالب و تامل برانگیز می باشد.

همچنین چندی پیش نیز بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده ، مؤسسات پژوهشی و مراکز استراتژیک امريكا از کاهش چشم‌گیر محبوبیت اوباما به زیر 50 درصد خبر داده بودند.

لازم به ذکر است که مجله خبری اخبار آمریکا و گزارش جهانی (US News & World Report) که پیشتر از هفته نامه به ماهنامه تغییر یافته بود، اکنون فقط به صورت آنلاین منتشر می‌شود و نسخه چاپی آن متوقف شده‌است

به گزارش خبرگزاری فرانسه، نسخه دسامبر این نشریه آخرین نسخه چاپی آن خواهد بود. گفتنی‌است که نشریه اخبار آمریکا و گزارش جهانی‌ بعد از تایم و نیوزویک پرخواننده ترین هفته‌نامه خبری است.

لینک نظر سنجی:

/www.usnews.com/news/articles/2011/08/10/is-obama-stupid-or-smart
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۵
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۹ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۰
۲
۰
من فکرمیکنم اصلااوبامامغزنداره که حالانظربدیم احمق هست یاهوشمندبابااین مردم امریکاهم بیکارندبرای خودشون کارمیتراشند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۳ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۰
۰
۱
درود بر شما
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۳ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
از امروز که این خبر شما زدین 2 درصد دیگه اوباما احمق تر شده.
برین نظر سنجی رو ببینین.
پاسخ
ناشناس
UNITED STATES
۰۵:۲۴ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
هر دوش
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۰ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
حالا که لینک نظر سنجی رو گذاشتید گزینه اولش میشه 100% !!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها