کد خبر: ۲۰۱۶۹۱
زمان انتشار: ۰۹:۱۷     ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
برخی اصلاح‌طلبان از تشکیل کمیته‌ای شش‌نفره مرکب از نمایندگان هاشمی، خاتمی و روحانی به دبیری مجید انصاری خبر می‌دهند که وظیفه آنان تصمیم‌گیری درباره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان است.
به گزارش پایگاه 598، نزدیکان روحانی با اشاره به اینکه آنان با لیست مستقل اعتدالیون در انتخابات شرکت خواهند کرد، تشکیل کمیته مزبور را تکذیب می‌کنند.

البته مشرق در خبر دیگری عنوان کرد: برخی چهره‌های اصلاح‌طلب و تکنوکرات با سفر به قم درصدد شناسایی و سرمایه‌گذاری روی کاندیداهای مجلس خبرگان آینده هستند. این افراد با ترویج خبری کذب مبنی بر کاندیدا نشدن آیت‌الله مهدوی کنی در انتخابات آینده، درصددند همفکران خود را برای ثبت نام در انتخابات خبرگان تهییج کنند.

در همین حال، گویا اصلاح طلبان به دنبال شکاف اندازی در جبهه مقابل برای انتخابات مجلس هم هستند. در جلسه اخیر اصلاح‌طلبان مصوب شده است که با هدف انشقاق در جبهه اصولگرایان، دیداری با علی لاریجانی داشته باشند و به وی اطمینان دهند چنانچه وی با موضع مستقل و لیست جداگانه در انتخابات مجلس آینده شرکت کند، آنان حاضرند از ریاست وی برای مجلس آینده حمایت کنند.

دیگر تصمیم اصلاح‌طلبان هم این بوده است که ما نباید از ظرفیت دانشگاه آزاد برای انتخابات آینده مجلس غافل باشیم. این دانشگاه پس از بسیج، بزرگترین ظرفیت انسانی را در کشور دارد.

اصلاح‌طلبان برای انتخابات آینده چشم طمع به دانشگاه آزاد دارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها