کد خبر: ۲۰۲۰۶۸
زمان انتشار: ۱۴:۰۶     ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
فقط ۲۷ درصد از قراردادمان را گرفته‌ایم
بازیکن تیم فوتبال صبای قم گفت:دیروز و امروز نمی‌خواستیم به دلیل مشکلات مالی تمرین کنیم اما با رضا عنایتی به عنوان بزرگتر تیم صحبت کردند و باز هم وعده و وعید دادند.

 

فرید کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص مشکلات مالی تیم فوتبال صبای قم، گفت:‌ تیم ما خوشبختانه وضعیت خوبی دارد اما مشکل مالی داریم و این مشکلات هنوز هم حل نشده و متأسفانه فقط به ما وعده و وعید می‌دهند و باید منتظر بمانیم و ببینیم آخرین وعده آنها چه زمانی است.

وی ادامه داد: دیروز و امروز نمی‌خواستیم به دلیل مشکلات مالی تمرین کنیم اما با رضا عنایتی به عنوان بزرگ‌تر تیم صحبت کردند و باز هم وعده و وعید دادند. متاسفانه آخرین پرداختی ما برای سه ماه پیش بوده و در حالی که فقط 5 هفته به پایان لیگ مانده ما تنها 27 درصد از قراردادمان را گرفتیم و هر هفته به ما فقط وعده می‌دهند.

کریمی افزود: ما در 4 بازی آخر امتیازات خوبی گرفتیم و بچه‌ها برای تیم زحمت می‌کشند اما باید فکری برای تیم شود چرا که اگر وضعیت به همین گونه ادامه یابد به مشکل برمی‌خوریم.

بازیکن تیم فوتبال صبای قم در خصوص 7 گلی که برای این تیم در لیگ برتر به ثمر رسانده، اظهار داشت: خوشبختانه 7 گل زدم وشرایط آقای گل شدن دارم اما در ادامه بازی‌ها باید ببینیم چه شرایطی پیش می‌‌آید البته در تیم ما رضا عنایتی هم در کورس آقای گلی است و هیچ فرقی ندارد که او آقای گل شود یا من.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها