کد خبر: ۲۰۳۰۱۱
زمان انتشار: ۱۰:۱۱     ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
برای نهمین بار در بیست و چهار بازی اخیر رم باز هم در 10 دقیقه پایانی گلزنی کرد.

ورزشگاه المپیکو شهر رم امشب شاهد یکی از جذاب ترین مسابقات این فصل فوتبال اروپا بود. تیم های رم و ناپولی در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا، امشب رقابت جالبی را به نمایش گذاشتند. رم با شکست یووه و ناپولی با از پیش رو برداشتن لاتزیو راهی این مرحله شده بودند. در پایان مسابقه امشب هر دو تیم ثابت کردند شایستگی حضور در فینال را دارند و در این نبرد هیجان انگیز، اتفاق ها و لحظه های نقشی تعیین کننده بازی خواهند کرد.

رم که در تمام رقابت های این فصل تنها یک شکست را تجربه کرده است، با مثلث هجومی جروینیو، لیاییچ و فرانچسکو تونی به زمین مسابقه قدم گذاشت. آن ها خیلی زود بازی را در دست گرفتند و با ضربه نهایی جروینیو روی پاس فرانچسکو تونی به گل اول دست پیدا کردند. مهاجم سابق آرسنال در دیدار مرحله قبل این تیم با یووه نیز گلزنی کرده بود. اوضاع برای تیم بنیتز زمانی بدتر شد که این مربی در دقیقه 24 مسابقه یک تعویض اجباری را تجربه کرد و ناچار شد رولیر را از زمین مسابقه بیرون بکشد. در سی امین دقیقه دیدار تنها یک اشاره کوچک از کایخون به توپ کافی بود تا بازی مساوی شود اما این موقعیت از دست رفت تا تنها 2 دقیقه بعد، استروتمن به زیبایی هر چه تمام تر دروازه حریف را باز کند. هافبک هلندی به اندازه ای از به ثمر رساندن این گل خوشحالی کرد که انگار رم قهرمان سری آ شده است!

تنها دو دقیقه پس از شروع نیمه دوم مسابقه، دی ساینتیس که ظاهرا فکر می کرد هنوز هم بازیکن ناپولی است، به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا آبی ها به مسابقه بازگردند. این گل که حرکت خوب هیگواین روی آن تاثیر ویژه ای ایفا کرده بود، روحیه را به تیم مهمان برگرداند. این تیم توسط اینسینه یک موقعیت گل خوب را از دست داد اما در فاصله 20 دقیقه به پایان دیدار با تعویض طلایی رافا بازی را به تساوی کشاند. مرتنس بلافاصله پس از ورود به زمین موفق شد دروازه حریف را باز کند. برای نهمین بار در بیست و چهار بازی اخیر اما رم باز هم در 10 دقیقه پایانی گلزنی کرد. جروینیو نهایت استفاده را از یک و دوی خوب فلورنزی و دسترو برد و در نهایت گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند.

شاگردان رودی گارسیا با گل حساس ژروینیو این مسابقه را به سود خود به پایان بردند اما با توجه به دریافت دو گل در این دیدار خانگی، کار دشواری برای صعود به فینال خواهند داشت. آن ها با یک شکست یک بر صفر در سن پائولو نیز از رقابت ها کنار خواهند رفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها