کد خبر: ۲۰۳۲۲۶
زمان انتشار: ۱۹:۴۵     ۱۸ بهمن ۱۳۹۲
کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: براي مردم بازي مي‌کنيم و بازارگرمي هم نمي‌کنيم.
محمد نوري در مورد اتفاقات اخير در تمرين پرسپوليس و اعتصاب بازيکنان گفت: اتفاقاتي افتاد که مجبور شديم 3 روز اعتصاب کنيم. گفتيم حالا که کسي به حرف‌مان گوش نمي‌کند با اين کار صداي خودمان را به گوش مسئولان برسانيم که در واقع باز هم صدايم به گوش هيچ‌کس نرسيد.

به گزارش فارس، وي افزود: هيچ‌کس جوابگوي پرسپوليس و بازيکنان اين تيم نيست. پرسپوليس تيم بزرگي است و هيچ کس براي پول در آن بازي نمي‌کند اما بايد قبول کنيم که بازيکنان هم مشکل دارند.

هافبک پرسپوليس در ادامه خاطر نشان کرد: وقتي علي پروين امروز به تمرين آمد اعلام کرد قرار بود به او پولي بدهند که جور نشده است. ما براي مردم بازي مي‌کنيم و براي بازار گرمي اين حرف‌ها را نمي‌زنيم. تيم را دوست داريم و به عشق پيراهن پرسپوليس در 5 بازي آينده به ميدان مي‌رويم. شايد اگر خيلي‌ها جاي ما بودند و وضعيت ما را داشتند، به جاي بازي به فکر مسائل ديگر بودند. ما مي‌بينيم که هواداران چقدر تيم را دوست دارند و از همه چيز دست کشيده‌اند به همين خاطر تمرينات را شروع کرديم. آنها قاضي خوبي هستند و همه چيز را دريافت مي‌کنند.

نوري در ادامه خاطر نشان کرد: شرايط خوبي نداريم. نمي‌دانيم با چه کسي صحبت کنيم. علي دايي تا کي بايد به پاي اين اتفاقات بسوزد. مسئول باشگاه معلوم نيست. نمي‌دانيم چه کسي پشتوانه پرسپوليس است. اکنون نيز اين مسئله را نفهميديم و تنها به خاطر اينکه 5 هفته تا پايان رقابت‌ها باقي مانده و شانس قهرماني ما زياد است تصميم گرفتيم تمرينات را ادامه دهيم و به تيم‌مان برسيم تا مقابل هواداران شرمنده نشويم.

وي تأکيد کرد: همواره گفتند بازيکنان ميلياردي ماشين‌هايي مثل پورشه و مازراتي گرفتند ما سکوت کرديم. پرسپوليس تيم مردمي است و 40 ميليون هوادار دارد. اکنون بالاي جدول هستيم چطور بايد تيمي با 40 ميليون هوادار اينقدر مشکل داشته باشند. ما حتي پول سفر نداشتيم و بچه‌ها از جيب خود هزينه کردند. نمي‌دانيم بايد با چه کسي صحبت کنيم و فقط به خاطر هواداران که پشتوانه اصلي تيم هستند پا به توپ شويم. با سختي‌ها ساخته‌ايم و به عشق آنها مي‌خواهيم همه چيز را ثابت کنيم. دنبال بازارگرمي نيستيم. اگر تصميم گرفتيم تمرين نکنيم اين کار گروهي بوده است. همه در اين موضوع نقش داشتيم تصميم‌مان همگاني بود اما مشکلات ما به هيچ وجه حتي به اندازه کوچک هم حل نشد. در اين شرايط هيچ کس دلش به حال ما نمي‌سوزد. مثل 70- 80 سال پيش شديم، نمي‌دانيم با چه کسي بايد صحبت کنيم و دردمان را براي چه کسي مطرح کنيم.



هافبک پرسپوليس خاطر نشان کرد: وقتي با اشکان دژاگه و برخي لژيونرهاي تيم ملي صحبت مي‌کردم آنها به اين اتفاقات مي‌خنديدند و مي‌گفتند چطور مي‌شود پرسپوليس مشکل مالي داشته باشد. تيمي با اين همه هوادار و عقبه چطور اينقدر مشکل دارد. اين حرف‌ها خنده‌دار است. پروين مي‌گويد قرار است پول بدهند اما خبري نيست، هيأت مديره معلوم نيست و وزارت ورزش هم رسيدگي نمي‌کند. نبايد فقط اسم تيم دولتي باشد. 40 ميليون هوادار داريم و واقعا شرايط بد است.

نوري در ادامه يادآور شد: به عشق هواداران بازي مي‌کنيم و چيز ديگري دخيل نيست. 3 روز تمرين نکرديم آب از آب تکان نخورد و کسي هم پاسخگو نيست. علي پروين در اين دام گير کرده است. او مي‌گويد پشت بازيکنان است دايي هم به پاي ما ايستاده. نمي‌دانم دردمان را به چه کسي بگوييم خود مردم قضاوت کنند. بدون منت براي آنها کار مي‌کنيم. اگر هواداران نبودند قيد خيلي از چيزها را مي‌زديم اما به خاطر آنها با تمام وجود بازي مي‌کنيم.

کاپيتان پرسپوليس در مورد مسئله پاداش‌ها اظهار داشت: شنيده‌ام که گفته‌اند امروز پاداش گرفته‌ايم تا تمرين کنيم. کدام پاداش؟ مگر ما دنبال پاداش بوديم؟ ما گفتيم بخشي از پول بازيکنان را بدهند. يک قران هم دريافت نکرديم و تمرين کرديم. اصلا چنين صحبت‌هايي وجود نداشت. هر کسي هم اين حرف‌ها را زده براي خودش گفته است. اين صحبت‌ها فقط يک روياپردازي است. امروز خيالمان راحت شد که هيچ حق و حقوقي به ما نمي‌دهند. قراردادهاي‌مان هم دست خداست و نمي‌دانيم که چه اتفاقي براي آنها خواهد افتاد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها