کد خبر: ۲۰۳۴۷۳
زمان انتشار: ۲۰:۱۷     ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
مهاجم گلزن جالوروسي تاکيد کرد فرق بين رم و آرسنال در مربي 2 تيم است.
ژروينيو، مهاجم ساحل عاجي جالورسي که بين سال‌هاي 2011 تا 2013 در آرسنال حضور داشت نتوانست در اين تيم انگليسي آنطور که بايد و شايد خودي نشان دهد ولي از زماني که در سال 2013 به رم ملحق شده تحت مربيگري رودي گارسيا متحول شده است.

مهاجم 26 ساله جالوروسي در خصوص مقايسه 2 تيم آرسنال و رم گفت: تفاوتي که بين آرسنال و رم وجود دارد در مربي 2 تيم است. اينجا رودي گارسيا، مربي رم اعتمادبه‌نفس لازم را به من مي‌دهد و مي‌دانم که به من اعتقاد دارد. وقتي صبح‌ که از خواب بيدار مي‌شوم براي تمرين کردن با رم لحظه‌شماري مي‌کنم.

ژروينيو چهارشنبه شب در ديدار رفت از مرحله نيمه نهايي جام حذفي ايتاليا که طي آن رم در ديداري خانگي با نتيجه 3 بر 2 بر ناپولي غلبه کرد، 2 گل به ثمر رساند تا اين تيم در آستانه صعود به فينال رقابت‌ها قرار گيرد. شاگردان گارسيا در حال حاضر با 9 امتياز اختلاف نسبت به يوونتوس صدرنشين در جايگاه دوم جدول رده‌بندي سري A ايتاليا قرار دارند.

ژروينيو افزود: مي‌توانم بگويم که موفقيت خودم را مديون حضورم در فوتبال ايتاليا هستم. از بودن در اينجا خوشحالم و بايد بگويم که رم شهر فوق‌العاده‌اي است. من در رم دوستان و هم‌تيمي‌هاي شگفت‌انگيزي دارم ولي چنين دوستان و بازيکنان باکيفيتي را در انگليس هم داشتم.

مهاجم ساحل عاجي رم در پايان خاطرنشان کرد: صادقانه بگويم که چيز زيادي از آرسنال نياموختم. وقتي نيمکت‌نشين باشي يادگيري کار دشواري است. به اين خاطر توپچي‌هاي لندن را ترک کردم، چون به اندازه کافي بازي به من نمي‌رسيد اما در رم داستان فرق مي‌کند.

جالوروسي فردا (يکشنبه) در هفته بيست‌و سوم سري A ايتاليا در دربي رم به مصاف لاتزيو مي‌رود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها