کد خبر: ۲۰۳۵۱۸
زمان انتشار: ۲۱:۱۳     ۱۹ بهمن ۱۳۹۲

مهرداد بیت‌آشور با اعلام این که مدت‌هاست کارلوس کی‌روش بازی‌های او را تعقیب می‌کند، می‌گوید آرزوی هر بازیکنی است که در جام جهانی به میدان برود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مهرداد بیت آشور، مدافع ایرانی در زمان جابجایی ژانویه از تیم سن خوزه آمریکا جدا شد و به تیم وایت کپس ونکوور کانادا پیوست تا قبل از جام جهانی 2014 برزیل در این تیم کانادایی به میدان برود.

مهرداد بیت آشور درباره شانس حضورش در جام جهانی 2014 برزیل به همراه تیم ملی ایران گفت: فکر می‌کنم بازی در جام جهانی برای هر بازیکنی یک آرزو و رویا باشد که برای من هم چنین است. مدت‌هاست که در رادار کارلوس کی‌روش قرار دارم و او بازی‌هایم را زمانی که در سن خوزه بازی می‌کردم، دیده است و من را به خاطر عملکردم در آن تیم به تیم ملی ایران دعوت کرد. آنها می دانند که من چه عملکردی در سن خوزه داشتم. فکر می‌کنم که اگر بتوانم عملکردم را در تیم جدیدم ادامه دهم و بتوانم بازی‌های خوبی را انجام دهم می‌توانم در جام جهانی 2014 به همراه تیم ملی ایران حضور داشته باشم.

مهرداد بیت آشور در بازی‌های پیش فصل تیمش در رقابت‌های MLS در دیدار برابر سیاتل به میدان رفت. در آن دیدار کارل روبینسون، سرمربی وایت کپس از بازیکنان جدید و با تجربه در تیم استفاده کرد.

بیت آشور درباره حضورش در وایت کپس، گفت: خیلی از بازیکنان تیم ما بازیکنان جوانی هستند و به همین خاطر من به عنوان بازیکنی که چند سال سابقه بازی در لیگ آمریکا را داشتم، همیشه در تمرینات سعی می‌کنم با بازیکنان جوان‌تر از خودم صحبت کنم تا آنها هم بتوانند پیشرفت کنند. هر چه بیشتر با بازیکنان جوان صحبت کنیم آنها بیشتر با شرایط حاضر در لیگ آشنا خواهند شد. امیدوارم که این کار بتواند به سود بازیکنان جوان تیم باشد.

جان دویل، مدیر فنی سن خوزه آمریکا در زمان نقل و انتقالات ژانویه اعلام کرده بود که مهرداد بیت آشور، مدافع ایرانی – آمریکایی قصد دارد به یک تیم اروپایی بپیوندد تا شانس حضورش را در جام جهانی 2014 برزیل افزایش دهد.

مهرداد بیت آشور درباره نرفتن به فوتبال اروپا گفت: فکر می‌کنم شرایطی که وایت کپس داشت خیلی مساعد بود و من بعد از جدایی از سن خوزه با خیلی از دوستان و نزدیکانم مشورت کردم. در نهایت تصمیم گرفتم وایت کپس را انتخاب کنم، زیرا ایرانی‌های زیادی در شهر ونکوور حضور دارند و علاوه بر این این تیم پروژه خوبی برای آینده خودش در لیگ MLS طرح ریزی کرده است و من خوشحال می‌شوم بتوانم جزئی از این پروژه بزرگ باشم. فکر می‌کنم اگر بتوانم بازی‌های خوبی را در وایت کپس ارائه دهم از تیم‌های اروپایی پیشنهاد خواهم داشت.

مدافع ایرانی – آمریکایی در اولین دیدار خود برای تیم ملی ایران برابر تایلند در انتخابی جام ملت‌های آسیا به میدان رفت. او امیدوار است که تابستان بتواند یکی از نفرات دعوت شده کارلوس کی‌روش برای حضور در جام جهانی باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها