کد خبر: ۲۰۳۶۹۸
زمان انتشار: ۱۴:۰۸     ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
هفته دوم از دور برگشت سوپرليگ کاراته به ميزباني شيراز به انجام رسيد تا همانطور که پيش بيني مي شد اين دانشگاهي ها باشند که بازهم در صدر جدول جا خوش کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه نود، هفته دوم از دور برگشت سوپرليگ کاراته به ميزباني شيراز به انجام رسيد تا همانطور که پيش بيني مي شد اين دانشگاهي ها باشند که بازهم در صدر جدول جا خوش کنند. شاگردان صافي ابتدا با نتيجه ۲۸ بر صفر از سد تيم شهيد داورزني قرچک گذشتند و بعد از آن نيز برق هرمزگان را با نتيجه قاطع ۲۶ بر صفر شکست دادند تا به اين ترتيب از ديگر مدعيان صدرجدول فاصله بگيرند.

لوله سبزي‌ها هم نوار پيروزي‌هايشان قطع نشد و توانستند برق هرمزگان و مناطق نفت خيز جنوب را به ترتيب با نتايج ۲۳بر۴ و ۱۷بر۱۰ شکست دهند. مدعيان اصفهاني هم توانستند بر آواي رزم با نتيجه ۲۲ بر ۶ پيروز شوند و در گام دوم نيز مناطق نفت خيز را ۲۱ بر ۵ ببرند. جندي شاپور ميزبان هم بعد از شکست ۱۹ بر۹ در مقابل برق هرمزگان در دو ديدار ديگر در مقابل تيم شهيد داورزني قرچک و مناطق نفت خيز به پيروزي رسيد تا به اين ترتيب نفتي ها با سه باخت به نوعي در هفته دوم دور برگشت رکوردار شوند. البته اين تيم کم کم در حال نقل مکان به قعر جدول است. شايد اگر مسئولين نفتي بر روي تيم ديگر در مورد حضور در سوپرليگ سرمايه‌گذاري مي‌کردند بهتر نتيجه مي‌گرفتند. اما نکته قابل توجه اين هفته غيبت آذرخودرو و پرهام بود. اين دو تيم در شرايطي بدي شرايط جوي را بهانه کردند و به شيراز نيامدند که دانشگاه‌آزاد و لوله سبز در همين شرايط خود را به مسابقات رسانده بودند. مسئولين سازمان ليگ کاراته تيم لوله سبز را به دليل غيبت در شرايطي بازنده اعلام کردند و امتيازات را به حريفانش دادند که مسئولين اين تيم مدعي بودند از فدراسيون مرخصي گرفته اند. حال بايد ديد اينبار مسئولين بازهم با همان سخت گيري با مسئله برخورد مي‌کنند يا اينکه بازهم به قمي ها لطف کرده و مسابقات اين تيم و پرهام را در هفته‌هاي بعد برگزار مي کنند. آذرخودرو دو مبارزه مهم در مقابل لوله سبز و سپاهان را در هفته دوم پيش رو داشت که هر کدام از اين مسابقات به نوعي تکليف چيدمان جدول را مشخص مي کرد. قطعا رويارويي اين تيم با پايتخت نشين ها مسابقه اي تمام عيار و انتقام جويانه براي شاگردان عبدلي بود و شايد ترس از همين موضوع و البته ترس از شکست دباغيان را به شيراز نياورد. به هر حال اگر عدالتي در کار باشد سه امتياز اين مبارزات بايد به تيم هايي برسد که با وجود سختي راه به شيراز رفتند تا در مسابقات حاضر شوند.

جدو رده بندي

۱- دانشگاه آزاد۲- لوله سبزآسيا۳- آذرخودرو نوين قم

۴- فولادمبارکه سپاهان۵- باشگاه پرهام۶- آواي رزم ۷- برق هرمزگان۸- جندي شاپور شيراز۹- مناطق نفت خيزجنوب۱۰-شهيد داورزني قرچک.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها