کد خبر: ۲۰۳۷۶۹
زمان انتشار: ۱۷:۳۰     ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
به همت بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر:
مسئول ستاد حمایت از آوارگان و جنگ زدگان سوری مرکز بین المللی فردایی بهتر با اشاره به ارسال این کمک ها به آوارگان سوری افزود: انشالله تیم امدادی مرکز بین المللی فردایی بهتر کمک های جمع آوری شده را در بین آوارگان و جنگ زدگان سوری ارسال خواهند نمود. وی افزود: مرحله اول جمع آوری کمک ها انجام شده و انشالله روز دوشنبه تیم امدادی مرکز بین المللی فردایی بهتر همراه کمک های جمع آوری شده عازم خواهد بود.
به گزارش پایگاه 598، به همت مرکز بین المللی فردایی بهتر و بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، کمک های جمع آوری شده برای آوارگان سوری شامل چند تن لباس در دانشگاه صنعتی امیرکبیر بسته بندی شده و آماده ارسال برای آوارگان سوری گشت.

در این برنامه که در مسجد دانشگاه امیرکبیر و با حضور رسانه های عربی از قبیل المیادین، الاتجاه، العالم و سایر شبکه های عربی زبان برگزار گردید، دانشجویان اقدام به بسته بندی لباس ها و پتوها نموده و آماده حمل در هواپیما نمودند.

علیرضا متاجی مسئول ستاد حمایت  از آوارگان و جنگ زدگان سوری مرکز بین المللی فردایی بهتر با اشاره به ارسال این کمک ها به آوارگان سوری افزود: انشالله تیم امدادی مرکز بین المللی فردایی بهتر کمک های جمع آوری شده را در بین آوارگان و جنگ زدگان سوری ارسال خواهند نمود. وی افزود: مرحله اول جمع آوری کمک ها انجام شده و انشالله روز دوشنبه تیم امدادی مرکز بین المللی فردایی بهتر همراه کمک های جمع آوری شده عازم خواهد بود.

گفتنی است در پی سرمای سخت خاورمیانه و وضعیت وخیم آوارگان به علت جنایات گروه های تروریستی در سوریه، به همت مرکز بین المللی فردایی بهتر و بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و همیاری جنبش عدالتخواه دانشجویی، اتحادیه بین المللی امت واحده، گروه جهادی فردای سبز و سایر گروه ها و تشکل ها، دانشجویان سراسر کشور با احساس وظیفه و رسالت نسبت به مسلمین با هدف کمک به قربانیان تروریسم و سرما​ در سوریه اقدام به جمع آوری کمک های مردمی برای آوارگان سوری نمودند که اولین محموله کمک های مردمی جمع آوری شده همزمان با دهه فجر و با اعزام یک گروه امدادی مرکز بین المللی فردایی بهتر در بین آوارگان سوری توزیع خواهد گردید.










نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۴ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
۲
۰
خداقوت!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها