کد خبر: ۲۰۴۰۲۷
زمان انتشار: ۱۳:۲۳     ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
در حساس‌ترین بازی هفته بیست و سوم رقابت‌های سری A رم با تساوی بدون گل برابر لاتزیو متوقف شد. یوونتوس هم در آخرین لحظات پیروزی را با تساوی عوض کرد اما اینتر در خانه با یک گل ساسولو را از پیش رو برداشت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، هفته بیست وسوم رقابت‌های سری A با انجام هفت دیدار به پایان رسید که در حساس‌ترین بازی رم در داربی پایتخت ایتالیا به تساوی بدون گل برابر لاتزیو دست یافت.

در این دیدار که در ورزشگاه المپیکو و با حضور 32 هزار تماشاگر برگزار شد دو تیم موقعیت‌های را بر روی دروازه خلق کردند اما توپی از خط دروازها عبور نکرد تا دو تیم به یک امتیاز رضایت دهند.

در دیگر دیدار حساس یوونتوس صدرنشین به تساوی دو بر دو برابر هلاس ورونا پدیده این فصل رقابت‌های سری A دست یافت تا نتواند اختلاف خود در صدر جدول رده‌بندی را با رم نزدیکترین تعقیب‌کننده‌اش بیشتر کند.

در این دیدار که در ورزشگاه خانگی ورونا برگزار شد بازیکنان مهمان بازی را بهتر شروع کردند و در دقیقه 4 توسط کارلوس توس به گل رسیدند تا ورزشگاه غرق در سکوت شود. یوونتوس با وجود زدن این گل زودهنگام به بازی رو به جلوی خود ادامه داد و در دقیقه 21 گل دوم خود را این بارهم توسط توس آرژانتینی به ثمر رساند تا در آستانه یک پیروزی ارزشمند خارج خانه قرار گیرد اما در نیمه دوم همه چیز برعکس شد و این تیم میزبان بود که مزد بازی خوب خود را گرفت.

در دقیقه 52 لوکا تونی، مهاجم نام آشنای ورونا گل نخست تیمش را به ثمر رساند تا اختلاف به حداقل برسد و زنگ خطر برای یوونتوس به صدر درآید. در حالی که بازی با همین نتیجه در حال پایان یافتن بود گومز تالب مهاجم آرژانتینی ورونا گل تساوی را برای این تیم به ثمر رساند تا امتیازات این دیدار تقسیم شود.

ورونا با این تساوی 36 امتیازی شد تا با توجه به پیروزی اینتر تنها با اختلاف گل کمتر نسبت به نرآتزوری در رده ششم جدول رده‌بندی قرار گیرد.

در دیگر دیدار حساس برگزار شده اینتر که در جوزپه مه‌آتسا از ساسولو پذیرایی کرد به سختی و تنها با یک گل برابر حریف گمنام خود به پیروزی رسید. تک گل اینتر را در این دیدار والتر ساموئل در دقیقه 48 به ثمر رساند تا شاگردان ماتزاری با 36 امتیاز در رده پنجم قرار گیرند و به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا امیدوار شوند.

نتایج دیگر بازی‌ها

تورینو یک - بولونیا 2

پارما صفر - کاتانیا صفر

سامپدوریا یک - کالیاری صفر

لیورنو صفر - جنوا یک

در جدول رده‌بندی یوونتوس با 60 امتیاز در صدر قرار دارد. رم با 51 امتیاز و یک بازی کمتر دوم است. ناپولی هم با 47 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها