کد خبر: ۲۰۴۲۸۰
زمان انتشار: ۱۰:۳۳     ۲۳ بهمن ۱۳۹۲
افراد مسلح به ساختمان یک شبکه تلویزیونی خصوصی در شهر طرابلس پایتخت لیبی با راکت حمله کردند.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از شبکه تلویزیونی المنار لبنان، شبکه تلویزیونی خصوصی "القناه" در شهر طرابلس سه شنبه شب هدف حمله قرار گرفت و صدای سه انفجار شنیده شد که به احتمال زیاد ناشی از حمله با راکت بود.

یک منبع در این شبکه تلویزیونی گفت: سه فروند راکت "آر.پی.جی" به ساختمان اصابت کرد که در جریان آن یکی از نگهبانان زخمی شد.

شبکه القناه به نزدیک بودن به لیبرال ها در لیبی مشهور است. این شبکه در مارس سال 2013 میلادی نیز مورد حمله قرار گرفت و افراد مسلح به آن یورش برده و وسایل آن را از بین بردند و صاحب آن با شماری از مجریان را ربودند اما آنها را ساعتی بعد آزاد کردند.

از آفریقا همچنین خبر می رسد که افراد مسلح ناشناس بار دیگر خط لوله گاز طبیعی در منطقه ای صنعتی در شمال شبه جزیره سینای مصر را منفجر کردند.

این سومین انفجار از نوع خود در کمتر از یک ماه می باشد. ارتش مصر از چند ماه پیش درحال نبرد با افراد مسلح در شبه جزیره سینا است.

چند ساعت بعد از این انفجار، دو نیروی پلیس مصر در حملات جداگانه افراد مسلح در شهرهای پورسعید و اسماعیلیه در شرق این کشور کشته شدند.

منابع امنیتی مصر همچنین اعلام کردند که سه نیروی پلیس دیگر نیز صبح امروز چهارشنبه در یک روستانی نزدیک شهر اسماعیلیه مصر به ضرب گلوله افراد مسلح سوار بر یک دستگاه خودرو کشته شدند.

افراد مسلح به سمت خودروی این سه پلیس تیراندازی کرده و سپس سلاح های آنها را به سرقت برده و فرار کردند.

از سوی دیگر، منابع پزشکی و امنیتی در تونس گزارش دادند که در خشونت ها در منطقه جلمه در مرکز تونس یک نیروی پلیس و یک جوان کشته شدند.

همزمان ارتش درهای مدارس و نهادها را روز سه شنبه به روی محصلان و مردم بست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها