کد خبر: ۲۰۵۶۱۱
زمان انتشار: ۱۰:۵۸     ۰۴ اسفند ۱۳۹۲
وقتی که جوان گرایی فقط در حد یک شعار باقی می‌ماند:
طبق اخبار واصله یکی از مدیر دولتی استان خوزستان که با تازگی حکم مسئولیت اش رادریافت نموده است در چیدمان تیم اجرایی خود از یکی از مدیران بازنشسته دعوت بعمل آورده است. این مدیرعامل در سربرگ وزارت نیرو برای رییس دفتر وزیر نفت یاداشتی می نویسد که در آن خواستار تمدید بازنشستگی یکی از مدیران نفتی در سن 62 سالگی (در همان پست مدیریتی) به مدت یکسال دیگر می شود.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، استفاده از نیروهای بازنشسته و کهن سال به عنوان یکی از ویژه گی های وزرا و مدیران در دولت تدبیر و امید توانست رکورد خوبی را در این زمینه کسب نماید.

در همین خصوص طبق اخبار واصله یکی از مدیر دولتی استان خوزستان که با تازگی حکم مسئولیت اش رادریافت نموده است در چیدمان تیم اجرایی خود از یکی از مدیران بازنشسته دعوت بعمل آورده است.

این مدیرعامل در سربرگ وزارت نیرو برای رییس دفتر وزیر نفت یاداشتی می نویسد که در آن خواستار تمدید بازنشستگی یکی از مدیران نفتی (در همان پست مدیریتی) به مدت یکسال دیگر می شود.

این درحالی است که در ماه گذشته در حوزه مدیریتی این مدیر نفتی حوادثی به وجود آمده که فقط در یکی از آنها سه نفر دچار آتش سوزی شدید شدند، عجیب تر این که وزارت نفت با تمامی ادعاهایش مبنی بر قانون مداری با این سفارش موافقت نموده و در 62 سالگی نامبرده را برای یکسال دیگر بکار گرفته است.



نکته جالبتر این است که این مدیر وزارت نیرو برای ابقاء و تمدید بازنشستگی یک مدیر نفتی اقدام به نامه نگاری به صورت دستی نموده که جای تامل فراوان را دارد.

حبیب آقا جری یکی از نمایندگان استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار پایگاه 598 بکارگیری نیروهای بازنشسته را کار درستی ندانسته و گفت: وقتی حجم عظیمی از نیروهای جوان در تمامی زمینه ها وجود دارد نیازی به استفاده از نیروهای بازنشسته نیست.

نماینده مردم خوزستان با اعلام اینکه به این موضوع رسیدگی می شود، گفت: هر مدیری که خلاف قانون عمل کرده باشد طبق مقرارت و قوانین با وی برخورد و این برخورد ابتدا توسط سازمان مربوطه و بعد سازمانهای نظارتی خواهد بود.

وی در ادامه افزود: نیروهای خوب بازنشسته باید عمدتا به عنوان مشاور در کارهای مشورتی به کار گرفته شوند نه اینکه آنها را باتوجه به کهولت سن و مشکلات جسمی در کارهای اجرایی استفاده کرد.

آقا جری تصریح کرد: مسئولان باید نیروهای جوان و پرانرژی را به خدمت بگیرند و از بازنشستگان به عنوان "اتاق فکر" استفاده شود، اگر به این شیوه به کار گرفته شوند برآیند کاری خوبی خواهیم داشت ولی در غیر این صورت در پیشرفت کارها با مشکل روبرو خواهیم بود و در نهایت این مردم هستند که ضرر این گونه تصمیمات را می دهند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها