کد خبر: ۲۰۶۲۰
زمان انتشار: ۱۱:۳۲     ۲۸ شهريور ۱۳۹۰

در ادامه حمایت ضد انقلاب از مولوی عبدالحمید یکی از عناصر ضد انقلاب خارج نشین در یک پایگاه اینترنتی که از بهائیون و دراویش گنابادی حمایت می کند اخیرا با نوشتن مطلبی از مولوی عبدالحمید هم حمایت کرد.

به گزارش زاهدان پرس، این وبلاگ نویس ضدانقلاب طی یادداشتی با عنوان "تبعیض دینی" ضمن  انتقاد از برخورد جمهوری اسلامی با دروایش گنابادی از فرقه انحرافی بهائیت به مذهب شهدا نام برد!

این وبلاگ نویس ضد انقلاب همچنین در ادامه مطلبش ضمن حمایت رسانه ای از مولوی عبدالحمید  با استناد به سخنان وی  جمهوری اسلامی را متهم به تبعیض مذهبی کرد و نوشت: تبعیض دینی در جمهوری اسلامی امر ناشناخته ای نیست. سرکوب دیگر مذاهب یکی از عرصه های سرکوبگری حکومت اسلامی است. سرکوب مسیحیان و کشتن کشیشان، سرکوب خشن اهل سنت و ترور روحانیون سنی مذهب، سرکوب دراویش گنابادی و دیگر دراویش، جزئی از سرکوب گری های حاکمان شیعه در ایران هست.

این وبلاگ نویس سکولار حامی مولوی عبدالحمید در ادامه نیز نوشت: وقتی دین با دولت ادغام شود، یک سیستم حکومتی ضددمکراتیک بوجود می آید که گاه خصلت فاشیستی نیز به خود می گیرد. تا جائی که سرکوب مذهبی را حتی به میان روحانیون شیعه نیز می برد. سرنوشت روحانیون شیعه ناراضی در جمهوری اسلامی بیان این تمامیت گرائی مذهبی تحت عنوان حاکمیت ولایت فقیه است. بدون جدائی کامل دین از دولت و بدون قطع ید ساختارهای دینی بر حکومت، نمی توان به جامعه ای دمکراتیک دست یافت .

این وبلاگ نویس ضد انقلاب پیش از این نیز بارها با انتشار مطالب مختلف حتی در سایت پهیونیستی بالاترین از مولوی عبدالحمید حمایت کرده است.

گفتنی است که تاکنون بارها عناصر و رسانه های اصلاح طلب فراری خارج نشین، چهره های وهابی، رسانه های وابسته به گروهک ریگی ، عناصر تجزیه طلب فعال در حوزه سیستان و بلوچستان از مولوی عبدالحمید به عناوین مختلف حمایت کرده  و در مصاحبه هایشان با استناد به سخنان وی جمهوری اسلامی را متهم به ظلم به اهل سنت کرده اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها