کد خبر: ۲۰۶۲۱۶
زمان انتشار: ۱۲:۴۰     ۰۱ اسفند ۱۳۹۲
پیشكسوت استقلال با کنایه به علی دایی که بخش زیادی از قرارداد خود را گرفته و در مقابل بازیکنان حرف خاصی برای گفتن ندارد از سرمربی آبی ها تمجید كرد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نيوز، علي لطيفي و پژمان جمشيدي كه میهمانان امروز برنامه فوتبال برتر بودند، قبل از آغاز بازي دو تيم ملوان و استقلال، هر كدام جداگانه در مورد تيمهاي خود صحبت كردند.

 

وقتي نوبت به لطيفي رسيد او گفت: «استقلال هم خیلی مشکل داشت اما با وجود شرايط بد مالي وارد حاشيه‌هايي كه براي پرسپوليس به وجود آمد نشد. يكي از اين دلايل اين است كه خود امير قلعه نويي هم هيچ پولی از باشگاه نگرفته و این موضوع باعث شد بازیکنان هم اعتراضی به این مساله نداشته باشند و به اعتصاب فکر نکنند.»

 

پیشكسوت استقلال كه رابطه خوبی با قلعه نویی دارد، به علي دايي حمله كرد و دريافت مبلغ بالا از سوي او را دليل اعتصاب بازيكنان پرسپوليس دانست.

 

لطيفي در صحبت‌هايش حسابي از قلعه نويي تمجيد كرد كه او مانند دايي پول زيادي نگرفته و بازيكنان استقلال به خاطر همين كه ديدند او پول نگرفته اعتصاب نكردند.

 

مردم انتظار داشتند لطيفي كه حسابي به دايي تاخته بود، در پايان بازي هم در مورد نحوه بازي استقلال صحبت كند اما لطيفي در پايان بازي هم اعلام كرد قلعه نويي هيچ نقشي در اين باخت نداشت.

 

لطیفی بعد از شکست سنگین استقلال گفت: «من در این فصل همواره منتقد استقلال و بازی های این تیم بودم و همانطور که از ابتدای فصل هم می گفتم الان هم تاکید می کنم که استقلال تیمی است که آوراژ سنی آن بسیار بالاست و در یک کلام برای قهرمانی پیر است. تیمی با این همه بازیکن سن بالا نمی تواند قهرمان شود اما همین که این تیم در زمره مدعیان قهرمانی قرار دارد از هنر و توانائی های بالای امیر قلعه نویی است.»

 

لطیفی ادامه داد: «همانطور که امیر قلعه نویی در فصل 83-82 بازیکنان پا به سن گذاشته را از استقلال کنار گذاشت و در این تیم جوانگرایی کرد و سه سال بعد قهرمان شد و تا همین امروز هم استقلال نان همان جوانگرایی را می خورد، باید یک بار دیگر هم این کار را در استقلال انجام دهد. البته اگر فصل بعد هم در استقلال باقی بماند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها