کد خبر: ۲۰۸۳۲۰
زمان انتشار: ۱۳:۰۱     ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
اتحاديه فوتبال اروپا سرمربي تيم فوتبال منچسترسيتي را به خاطر اظهارات جنجالي‌اش درباره داور بازي تيم‌هاي من‌سيتي و بارسلونا در ليگ قهرمانان اروپا مجازات کرد.

اتفاقي که از چندي قبل پيش بيني مي‌شد رخ داد و اتحاديه فوتبال اروپا (يوفا) مانوئل پيگريني، سرمربي شيليايي تيم فوتبال منچسترسيتي را به خاطر متهم کردن داور به قضاوت جانبدارانه براي بارسلونا 2 جلسه از نشستن روي نيمکت آبي‌پوشان شهر منچستر در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا محروم کرد.

به گزارش تسنيم، سه‌شنبه 2 هفته پيش، در نخستين شب از دور رفت بازي‌‌هاي مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا منچسترسيتي ميزبان بارسلونا بود که آن بازي با نتيجه 2 بر صفر به سود کاتالان‌ها خاتمه پيدا کرد. در آن بازي داور خطاي مارتين دميچليس، مدافع آرژانتيني من‌سيتي روي ليونل مسي، مهاجم بارسلونا را روي خط محوطه جريمه ميزبان انگليسي پنالتي تشخيص داد و علاوه بر اخراج دميچليس، يک پنالتي هم به ميهمان اسپانيايي تقديم کرد.

پس از بازي پيگريني که مدعي بود خطاي دميچليس خارج از محوطه جريمه رخ داده است، يوناس اريکسن، داور بازي را به جانبداري از بارسلونا متهم کرد و علناً اظهار داشت يوفا اين داور سوئدي را مسئول قضاوت اين بازي کرده تا فرصت جبران اشتباه قبلي‌اش در يکي از بازي‌هاي فصل گذشته بارسلونا را به او داده باشد.

پيگريني هفته گذشته بابت اظهارات خود عذرخواهي کرد اما عذرخواهي او فايده‌اي به حالش نداشته و يوفا اين مربي را 2 جلسه از همراهي من‌سيتي در ليگ قهرمانان اروپا محروم کرده است. به اين ترتيب اين مربي شيليايي در بازي برگشت تيمش و بارسلونا در مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان نه تنها اجازه نشستن روي نيمکت کاتالان‌ها را ندارد بلکه مستقيم يا غيرمستقيم اجازه ارتباط برقرار کردن با بازيکنان يا دستيارانش را نيز نخواهد داشت.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها