کد خبر: ۲۰۸۵۸۲
زمان انتشار: ۱۲:۱۰     ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
دبير ستاد منشور اخلاقي فدراسيون فوتبال درباره برخي مباحث مطروحه در هفته هاي اخير گفت و گويي داشته که داراي نکات قابل توجهي است.

حجت الاسلام عليرضا عليپور درباره بيانيه يک باشگاه ليگ دسته اولي درباره خودش و محروميت مربي اين تيم، اظهار داشت: من با فرهاد کاظمي و هيچ کس ديگري مشکل ندارم. تنها وظيفه قانوني ام را انجام مي دهم. نمي دانم چرا باشگاه پيکان چنين موضعي گرفته است. اين باشگاه و آلومينيوم به مسائل داوري بازيشان اعتراض داشتند که اعتراضشان به کميته انضباطي ارجاع داده شده است. حالا نمي دانم چرا دوستان عليه بنده موضع گرفته اند.

به نقل از تسيم، پيکاني ها در بيانيه خود اعلام کردند ستاد منشور اخلاقي برچيده شده و معلوم نيست چرا عليپور همچنان در چنين مسائلي دخالت مي کند. او عنوان کرد: مگر آنها در فدراسيون صاحب منصب هستند که در اين باره حرف مي زنند؟ اصلا به آنها چه ارتباطي دارد که ستاد برچيده شده يا نه؟ به انها ربطي ندارد.

او درباره اختلافات قديمي اش با فرهاد کاظمي مي گويد: ايشان تعهد به ما داده. باشگاه پيکان هم به خاطر کار با اين مربي به ما تضمين و تعهد داده است. بهتر است مسئولان اين باشگاه به جاي چنين حرف هايي، شش دانگ حواسشان به کارشان باشد. اگر اعتراضي هست، بايد قانوني بررسي شود؛ نه اينکه اينطور در مطبوعات موضع بگيرند. کميته داوران به اندازه کافي کارشناس دارد.

عليپور در پاسخ به اينکه اخيرا رمضاني مديرعامل باشگاه پاس همدان گفته پسر شما 150 ميليون تومان از اين باشگاه دريافت کرده است، گفت: آقاي رمضاني به من زنگ زد و اين مصاحبه را تکذيب کرد. البته علي رغم تکذيب ايشان، من در نامه اي به حراست وزارت ورزش و حراست فدراسيون درخواست کردم تا اين موضوع را پيگيري کنند و صحت و درستي اين ماجرا را اعلام کنند. بنده گفتم اصلا به نام کسي توجه نکنيد و حقايق را در اين زمينه اعلام کنيد.

عليپور خاطر نشان ساخت: آقاي رمضاني طبق مکتوباتي که در ستاد منشور اخلاقي جود دارد، اعتراف کرده اند در دفتر باشگاه پيکان قصد داشته اند مستندي عليه من بسازند. او اعتراف کرده که فردي به نام آقاي شهبازپور گروهي تشکيل داده که برنامه اي مانند شوک بسازد. اينها افرادي از جمله دلال ها و آقاي فرهاد کاظمي را به دفتر باشگاه پيکان برده اند تا هرگونه مدرکي دارند عليه من رو کنند و حرف هايي عليه بنده بزنند. جالب اينجاست که مستند را ساخته اند؛ اما صدا و سيما آن را تائيد نکرده است. ميکروفن آنها آرم هم نداشته و گفته اند که در اسباب کشي جا مانده است. با اين ترفندها قصد داشتند عليه من برنامه اي بسازند. الان هم که نتوانسته اند مجوز پخش بگيرند، در دي وي دي هاي مختلف آن را پخش کرده اند. آقاي رمضاني در اين زمينه اعتراف هاي زيادي داشتند و گفتند اين حرف ها را همين طوري گفته اند و پشيمان شده اند. آقاي رمضاني گفتند کمپيني تشکيل شده تا آدم هاي مختلف را در باشگاه پيکان جمع کنند تا عليه من حرف زنند. رفته اند دنبال آدم هايي که ما محروم کرده ايم.

او درباره ماجراي قرارداد 150 ميليون توماني پسرش با پاس همدان هک اظهار داشت: آقايان تمام مستندات را رو کنند. من از آقاي رمضاني هم خواستم اين کار را بکند. قرارداد پسر من با پاس همدان 6 ميليون تومان است و پولي هم نگرفته. حالا آقايان گفته اند از قرارداد 150 ميليوني پسر من 15 ميليون را داده اند. من از اداره ورزش و جوانان استان هم خواسته ام تا پيگيري را انجام دهند تا حقيقت مشخص شود. هرچه مدارک دارند، در اختيار رسانه ها قرار دهند. ظاهرا قراردادها را کسي مخفي کرده است. بايد مشخص شود اين 15 ميليون را به چه کسي داده اند چون پسر من چنين پولي نگرفته است. بايد اصل سند پرداختي را رو کنند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها