کد خبر: ۲۰۸۶۱۹
زمان انتشار: ۱۳:۱۴     ۱۱ اسفند ۱۳۹۲

بایرن مونیخ در هفته بیست و سوم بوندسلیگا جشنواره گل به راه انداخت و موفق شد با نتیجه پنج بر یک شالکه را در هم بکوبد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، هفته‌ بیست و سوم بوندسلیگا با انجام شش دیدار پیگیری شد که در حساس‌ترین بازی بایرن‌ مونیخ در ادامه روند خوب خود موفق شد با نتیجه‌ پنج بر یک شالکه را در هم بکوبد و به صدرنشینی خود تداوم بخشد.

در این دیدار که در ورزشگاه آلیانس آره‌نا برگزار شد، شاگردان گوآردیولا شروعی توفانی داشتند و در دقیقه‌ سه توسط داوید آلابا پیش افتادند.

در دقیقه‌ 15 آرین روبن گل دوم را برای باواریایی‌ها به ثمر رساند . حملات شاگردان گوآردیولا با این دو گل زودهنگام ادامه یافت و در دقیقه‌ 24 ماریو مانزوکیچ موفق شد گل سوم را برای این تیم به ثمر رساند. چهار دقیقه‌ بعد نوبت به روبن رسید تا گل دوم خود و چهارم تیمش را به ثمر رساند تا نیمه اول با پیروزی پر گل شاگردان گوآردیولا به پایان برسد.

در نیمه دوم در دقیقه‌ 64 رافینا، هافبک بایرن‌ مونیخ به اشتباه دروازه‌ خودی را باز کرد.

در دقیقه‌ 74 پاپادوپولوس، مدافع میانی شالکه مانزوکیچ را در محوطه جریمه متوقف کرد تا داور علاوه بر ضربه پنالتی او را با کارت قرمز از زمین بازی اخراج کند. روبن در غیاب ریبری پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و آن را تبدیل به گل کرد تا پس از مدت‌ها برای تیمش هت تریک کرده باشد.

در یکی از دیگر از دیدارهای حساس، بوروسیادورتموند موفق شد با سه گل نورنبرگ را در هم بکوبد. برای زردپوشان در این دیدار هوملس (51)، لواندوفسکی (64) و میختاریان (83) گلزنی کردند.

اینتراخت براونشوایگ که در ورزشگاه خانگی خود از بوروسیا مونشنگلادباخ پذیرایی کرد به تساوی یک بر یک دست یافت.

نکته جالب در این دیدار این بود که دانیل داوری به اشتباه دروازه‌ خودی را باز کرد تا سه امتیاز حساس این دیدار از تیمش گرفته شود.

** نتایج دیگر دیدارها:

* بایرلورکوزن صفر – ماینتس یک

* وردربرمن یک – هامبورگ صفر

* اوگسبورگ یک – هانوفر یک

- یکشنبه

* هوفنهایم – ولفسبورگ

* اینتراخت فرانکفورت – اشتوتگارت

** جدول رده‌بندی:

1- بایرن‌ مونیخ 65 امتیاز

2- دورتموند 45 امتیاز

3- لورکوزن 43 امتیاز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها