کد خبر: ۲۰۸۶۵۹
زمان انتشار: ۱۳:۴۴     ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
رئيس کميته بازاريابي فدراسيون فوتبال گفت: کل هزينه‌هاي سفر در زمان جام جهاني به برزيل، براي يک نفر 29 ميليون و 300 هزار تومان است و رقم ديگري گرفته نمي‌شود.

نشست کنسرسيوم حاميان تيم ملي فوتبال ايران با حضور عباس ترابيان رئيس کميته بازاريابي فدراسيون فوتبال، شيرازي نماينده شرکت رسا و مظفري‌پور نماينده شرکت فناپ در محل فدراسيون برگزار شد.

به گزارش فارس، در ابتداي نشست خبري عباس ترابيان اظهار داشت: يکي از اهدافي که موجب شد با دوستان جلسه بگذاريم بحث حمايت از تيم ملي است که ما را دور هم جمع کرده است.

وي افزود: ما اسپانسري به نام ال‌ خودروي ارس داشتيم که متأسفانه به دليل ديرکرد در پرداخت‌ها با اين شرکت قطع همکاري کرديم.

وي تأکيد کرد: با توجه به اينکه هيچ يک از توليدکنندگان داخلي و شرکت‌هاي تجاري براي حمايت از تيم ملي پا پيش نگذاشتند زمان را از دست داديم و در نهايت مجبور شديم به دنبال اسپانسرهاي ديگر برويم.

وي تأکيد کرد: ما با شرکت‌هاي مختلفي توافق کرديم و حتي سه بار هم قرارداد را با آنها تنظيم کرديم اما از يک سو بايد فرصت‌هاي تبليغاتي را شناسايي کرده و به جمع‌بندي مي‌رسيديم. بنابراين شرکت فناپ به اين قضيه ورود کرد و با پشتيباني بانک پاسارگاد و شرکت رسا به عنوان مجري کارها کار را استارت زديم.

ترابيان در ادامه صحبت‌هايش گفت: بارها ديده‌ايم که در برنامه‌هاي تلويزيوني از پيامک‌هاي ميليوني استفاده مي‌شود ولي يک ريال آن به فدراسيون نمي‌رسد. همينجا بايد توضيح بدهم که ما اسپانسر انحصاري نداريم و هر شرکت و يا شخصي که مي‌تواند در بحث کمک به تيم ملي ورود کند در خدمت او هستيم.

وي همچنين تأکيد کرد: هر چند نبايد اين موضوع را بگويم اما اين دو شرکتي که ما با آنها همکاري مي‌کنيم براي اولين بار نيست که اين کار را انجام مي‌دهند بلکه با باشگاه‌هاي استقلال و پرسپوليس نيز همکاري مي‌کنند.

ترابيان در ادامه صحبت‌هايش در خصوص همکاري تيم ملي با آژانس‌هاي هواپيمايي گفت: بايد بگويم که با يک آژانس به توافق رسيديم و انصافاً اين شرکت نقش مهمي را در اعزام ايرانيان به برزيل ايفاء خواهد کرد، البته مسئوليت اعزام تمامي ايرانيان بر عهده اين شرکت نيست و مردم مي‌توانند از طريق آژانس‌هاي گوناگون به کشور ميزبان جام جهاني سفر کنند.

رئيس کميته بازاريابي فدراسيون فوتبال تأکيد کرد: درست است که بحث ثبت‌نام براي رفتن به برزيل به پايان رسيده اما از 12 مارچ مجدداً نام نويسي خواهد کرد و علاقه‌مندان مي‌توانند از طريق سايت فيفا ثبت‌نام خود را انجام دهند.

وي تأکيد کرد: ما با شرکت‌هاي هواپيمايي مختلفي مذاکره کرديم و حتي با يک شرکت در حال امضاي قرارداد بوديم که متوجه شديم منابع درآمدي آنها از طريق دولت است و احساس کرديم مردم از اين طريق متضرر مي‌شوند و ما يار دوازدهم خود را از دست خواهيم داد به همين دليل قرارداد با آن شرکت را لغو کرده و سراغ گزينه‌هاي ديگر رفتيم که البته در اين بين شرکت‌هاي مختلفي اعلام آمادگي کرده بودند و شرايط خوبي داشتند.

ترابيان در خصوص تبليغاتي که در بيلبوردهاي اتوبان‌ها انجام مي‌شود و ممکن است مردم را گمراه کند، گفت: تجارت آزاد است و مردم مي‌توانند آژانسي را انتخاب کنند که به نفعشان باشد ولي از طرفي بايد خيال مردم هم راحت باشد که با چه آژانس يا توري مسافرت مي‌کنند، بايد اين را بگويم که کل هزينه‌هاي اين سفر براي يک نفر 29ميليون و 300هزار تومان است و رقم ديگري گرفته نمي‌شود. همچنين بايد بگويم تهيه بليت بازي‌ها را از همين حالا به هيچ عنوان تأئيد نخواهم کرد.

مظفري‌پور نماينده شرکت فناپ در ادامه صحبت‌هاي خود گفت: ما به عنوان يک شرکت کارگزار فعاليت مي‌کنيم و اسپانسر تيم ملي نيستيم. دوستان اشتباه نکنند. در اين بين بانک پاسارگاد پيش‌قدم شده و در راستاي کنسرسيوم حمايت از تيم ملي پا پيش گذاشته است. اگر هر شرکت و نهادي مي‌تواند به تيم ملي کمک کند مي‌تواند از طريق کارگزاري به اين مسئله ورود کند.

وي همچنين در پاسخ به اين سؤال که آيا تضميني هست که اين شرکت مثل اسپانسر قبلي تيم ملي کار را در نيمه راه رها نکند، گفت: همانطور که تأکيد کردم ما اسپانسر نيستيم ولي بانک پاسارگاد با ديدگاهي اجتماعي وارد اين مسئله شده که هدفش اين نيست در ميانه راه تيم ملي را تنها بگذارد. نگاه آنها به شکلي است که هم به تيم ملي کمک کنند و هم خودشان بهره‌برداري داشته باشند. همچنين شيرازي رئيس شرکت رسا نيز در حاشيه اين کنفرانس ضمن تشکر از اهالي رسانه و نمايندگان رسانه‌هاي گروهي گفت: هدف ما خدمت به تيم ملي است و سعي مي‌کنيم در اين راه از خدماتمان به تيم ملي کمک کنيم.

وي همچنين با ارائه توضيحاتي در خصوص نحوه حمايت از تيم ملي در مسابقات جام جهاني در پاسخ به اين سؤال که نمايندگان اين شرکت تا کنون جلسه‌اي را با نمايندگان رسانه‌هاي گروهي برگزار نکرده‌اند و آيا ممکن است اين شرکت براي اعزام خبرنگاران به جام جهاني فعاليتي داشته باشد يا خير، گفت: بدون شک ما در اين مدت زمان زيادي را از دست داديم و من اين موضوع را قبول دارم اما اين اولين جلسه‌اي است که نمايندگان رسانه‌ها در آن حضور دارند ولي قرار است طي جلسات بعدي که داريم همکاري‌هاي بيشتري را با رسانه‌ها ارائه کنيم. قطعاً براي بحث اعزام نمايندگان رسانه‌ها برنامه‌اي داريم که در آينده‌اي نزديک آن را ارائه خواهيم کرد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها