کد خبر: ۲۰۹۱۵۴
زمان انتشار: ۱۳:۲۰     ۱۳ اسفند ۱۳۹۲

سرمربی تیم ملی جودوی بزرگسالان ایران گفت: برای موفقیت این رشته باید همه وارد میدان شوند و یک دل کار کنند.

مسعود حاجی آخوندزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: جودوی ایران پتانسیل زیادی دارد، اما برای موفقیت در این رشته باید همه یک دل و یک صدا شوند و برای این رشته تلاش کنند. ما باید از تمام داشته‌های خود استفاده کنیم و بتوانیم این جامعه را در کنار هم داشته باشیم.

وی در مورد تصمیم محمدرضا رودکی، کاپیتان سابق تیم ملی مبنی بر خداحافظی از دنیای جودو، افزود: من تمایل قلبی داشتم که از او به عنوان یکی از نیروهای شاخص جودوی ایران استفاده کنم. به همین خاطر پیشنهاد بازگشت به تیم ملی را به او دادم و پیش قدم شدم. هدفم مشخص است و باز هم اگر ملی‌پوشی باشد که بتواند به تیم جودوی ایران کمک کند از او استفاده خواهم کرد.

سرمربی تیم ملی جودوی بزرگسالان ایران با تاکید بر این که همه اهالی جودو باید یکدل و یک صدا برای موفقیت این رشته تلاش کنند گفت: از همه می‌خواهم تا کدورت‌ها را کنار بگذارند و به مسائل کوچک دامن نزنند، مطمئن هستم مسئولان فدراسیون و رودکی هم برای کمک به جودو هر کاری خواهند کرد.

وی ادامه داد: برای رشد روز افزون جودوی ایران باید شرایط را فراهم کنیم. مطمئنم اگر این شرایط مهیا باشد همه‌ی‌ پتانسیل جودو کنار یکدیگر جمع می‌شوند. تمام تلاش ما همین است که اهالی جودو به موفقیت این رشته فکر کنند.

حاجی آخوندزاده در مورد اعزام تیم ملی به مسابقات جایزه بزرگ گرجستان و ترکیه گفت: امیر قاسمی نژاد، محمد جمالی و جواد محجوب سه ملی‌پوشی هستند که آمادگی لازم برای اعزام به گرجستان را دارند. این تورنمنت دوم و سوم فروردین ماه برگزار خواهد شد و بعد از آن یک اردوی مشترک خواهیم داشت. سپس به ترکیه می رویم و در جایزه بزرگ این کشور که هشتم و نهم فروردین است شرکت می‌کنیم. شرکت در این رقابت‌ها محک خوبی برای ملی‌پوشان خواهد بود.

وی ادامه داد: حضور در این مسابقات سنگین و شرکت در اردوهای مشترک باعث می‌شود تا آنها آماده‌تر شوند و برای مسابقات بعدی با شرایط بهتری شرکت کنند. البته هدف ما از حضور در این مسابقات تنها آماده سازی برای حضور موفق در بازی‌های آسیایی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها