کد خبر: ۲۱۰۲۷۵
زمان انتشار: ۱۴:۰۳     ۱۸ اسفند ۱۳۹۲

 

جشن نوروزی یاران سپاهانی با حضور تعدادی از هواداران این تیم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، جشن نوروزی یاران سپاهانی شامگاه (شنبه) در سپاهان شهر با حضور مدیر کارخانه فولادمبارکه، مدیرعامل باشگاه سپاهان، زلاتکو کرانچار و بازیکنان این تیم و چهره‌های سرشناس تلویزیون همچون سروش صحت و قدرت‌الله ایزدی برگزار شد. این جشن با حاشیه‌هایی نیز همراه بود که در ادامه می‌خوانید:

* طبق‌ اعلام‌ قبلی‌ قرار بر این بود جشن نوروزی یاران سپاهانی در ساعت‌ 16:30 برگزار شود اما سالن با این که گنجایش زیادی داشت در حدود ساعت 17:30 پر شد که بلافاصله این برنامه با تاخیری یک ساعته آغاز شد.

* در این جشن بعد از پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و سرود باشگاه سپاهان، مهرزاد خلیلیان بر روی سن رفت و صحبت‌هایی با هواداران این تیم کرد ولی وقتی نقل قولی از علی پروین کرد مبنی بر اینکه همیشه این شخص نام سپاهان را با استقلال و پرسپولیس در یک ردیف می‌آورد با اعتراض یک هوادار رو به‌رو شد و تمام سالن با سر دادن شعارهایی به حمایت از این هوادار پرداختند.

* جایگاه بانوان در بدترین قسمت ممکن سالن گذاشته شده بود که چند هوادار بانو نیز از این بابت گله داشتند.

* این مراسم با حضور دو مجری - خانم حیدری از صدا‌وسیما و مرتضی رمضانی، مدیر رسانه‌ای باشگاه - برگزار شد.

* در ادامه و با آمدن زلاتکو کرانچار و بازیکنان این تیم هواداران به شدت به تشویق تیم سپاهان پرداختند. همچنین مجری برنامه وقتی مدیران عامل سپاهان در طول ادوار گذشته را نام برد هواداران به شدت به تشویق "محمدرضا ساکت" مدیرعامل اسبق این باشگاه پرداختند و علیه علیرضا رحیمی شعار دادند.

* در این جشن بازیکنانی نظیر رحمان احمدی، محرم نویدکیا، مهدی شریفی، علی کریمی، هادی عقیلی، علی حمودی، فن دیک، حاج صفی، امید ابراهیمی، حسن پاپی و ... حضور یافتند.

* با حضور رحمان احمدی همراه با دو دخترش هواداران با شعار "رحمان دست طلایی" از این بازیکن استقبال کردند. همچنین زمانی که محرم نویدکیا وارد سالن شد به شدت هواداران سپاهان به تشویق او پرداختند به طوری که پرچمی زرد رنگ که شماره 4 بر آن حک شده بود، افراشته شد و مجری برنامه به نویدکیا لقب "سلطان فوتبال ایران" را داد.

* پس از آن با پخش کلیپی پشت صحنه‌ای از رادیو اینترنتی سپاهان به نمایش درآمد.

* برای کنترل بخشی از هواداران که با انرژی مضاعف در جشن شرکت کرده بودند تدبیر ویژه‌ای اتخاذ نشده بود و تذکرهای پی در پی مجریان برنامه مبنی بر خویشتن‌داری هواداران کارساز نبود این در حالی است که این گونه جشن‌ها در باشگاه‌های مطرح دنیا در فضای باز مانند استادیوم یا میدان اصلی شهر برگزار می‌شود.

* با وجودی که مرتضی رمضانی، مدیر رسانه‌ای باشگاه در کنار دیگر مجری صدا وسیما برنامه را اداره می‌کردند اما حیدری به اشتباه نام سرپرست تیم فوتبال سپاهان را فرامرزیان عنوان کرد.

*پس از آن قدرت الله ایزدی مورد تقدیر باشگاه سپاهان قرار گرفت و محرم نویدکیا پیراهن سپاهان به نام "آقا رشید" را به این بازیگر اصفهانی هدیه داد. همچنین خواننده‌های سپاهانی نیز در این جشن به اجرای ترانه‌های خود پرداختند.

* پس از آن باشگاه سپاهان مدال افتخار قهرمانی‌های سپاهان را به گردن پیشکسوتان کانون هواداران سپاهان آویخت و از این پیشکسوتان خواسته شد تا برای گرفتن یادمان به باشگاه مراجعه کنند! بعد از تقدیر پیشکسوتان هوادار سپاهان، نوبت به تقدیر از کسانی شد که آثار فرهنگی و هنری با موضوع سپاهان خلق کرده بودند؛ همچنین در این مراسم از عوامل رادیو سپاهان، هیات موسس هواداران سایبری و اتحادیه هواداران باشگاه سپاهان نیز تقدیر شد.

* زمان تقدیر از هواداران و صاحبان سایت‌های هوادارای کرانچار و بازیکنانی نظیر احمدی، نویدکیا، امید ابراهیمی، علی حمودی، حسین پاپی، احسان حاج صفی و ... بر روی سن حضور داشتند، ولی هر چه مجری برنامه از هادی عقیلی خواست بر روس سن حاضر شود این بازیکن قبول نکرد.

* همچنین در این مراسم عنوان سایت فعال سال نیز به "طوفان زرد" رسید.

* مجری برنامه زمانی که از تیم ذوب‌آهن یاد کرد با اعتراض شدید هواداران سپاهان روبه‌رو شد به طوری که هواداران شعار می‌دادند" یک تیم دارد اصفهان، سپاهان قهرمان".

* برگزاری این جشن با بی نظمی‌هایی همراه بود و به دفعات هواداران با گرفتن عکس یادگاری با بازیکنان محبوبشان نظم این جشن را برهم می‌زدند و حتی تذکرهای مجری نیز راه به جایی نمی‌برد.

* در اواخر این جشن نیز هادی عقیلی به حالت قهر از سالن بیرون رفت و وقتی با اصرار هواداران مبنی بر اینکه در جشن بماند رو به رو شد با ناراحتی علت نماندنش را مجریان برنامه عنوان کرد و گفت: مجری‌های این جشن بابت فوت همسر علی احمدی تسلیت نگفت و یادی از این بازیکن نکرد.

* سورپرایز باشگاه سپاهان نیز سروش صحت بود که هواداران با شعار "سروش با تعصب" از این طنزپرداز تشکر کردند.

* صحت نیز با حضور بر روی سن خطاب به هواداران گفت: با وجود اینکه مشغول ساخت سریالی برای ماه مبارک رمضان هستم، ولی با کمال میل دعوت باشگاه سپاهان را پذیرفتم.

* جشن نوروزی یاران سپاهانی ساعت 20:30 به پایان رسید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها