کد خبر: ۲۱۰۵۰۵
زمان انتشار: ۱۳:۵۵     ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
رئیس اداره ثبت احوال رامهرمز از فراهم شدن امکان تغییر همه نام‌های پسرانه به نام «محمد» خبر داد.
ایرج برون امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: تغییر همه نام‌های پسرانه به نام «محمد» امکان پذیر است.

وی افزود: چون «محمد» نام بزرگ‌ترین مخلوق خداوند یعنی پیامبر اعظم (ص) است به همین خاطر همه نام می‌توانند به این نام تغییر پیدا کنند.

رئیس اداره ثبت احوال رامهرمز خاطرنشان کرد: با اقدامات انجام شده کارهای مربوط به تغییر نام‌ها به نام مبارک «محمد» خیلی زود‌تر از دیگر تغییرات انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: نام‌های با پسوند نیز مانند محمدامین، محمدمهدی، محمدهادی، محمدحسن، محمدحسین، محمدرضا، محمدطا‌ها، محمدسجاد، محمدیاسین و نام‌هایی از این قبیل نیز شامل اولویت‌های تغییر نام قرار دارند.

این مقام مسئول در ادامه بیان کرد: اداره ثبت احوال رامهرمز آمادگی لازم جهت ارائه خدمات به کسانی می‌خواهند نام خود را تغییر دهند را دارد.

وی اضافه کرد: همه شهروندانی که مایل به تغییر نام هستند می‌توانند با مراجعه اداره ثبت احوال شهرستان رامهرمز درخواست خود را ارائه دهند تا‌ رسیدگی به آن در دستور کار قرار گیرد.

برون عنوان کرد: زمان انجام مراحل تغییر نام در اداره ثبت احوال شهرستان رامهرمز خیلی کمتر از گذشته شده است و به درخواست‌ها در اسرع وقت رسیدگی می‌شود.

وی یادآور شد: البته همه درخواست‌های تغییر نام از سوی اداره ثبت احوال رامهرمز به اداره کل ارسال می‌شوند تا در آنجا تصمیم‌گیری نهایی انجام شود ولی کار کسانی که می‌خواهند نام مبارک «محمد» را برای خود انتخاب کنند زود‌تر انجام می‌شود.

به گفته رئیس اداره ثبت احوال رامهرمز، این اداره آمادگی لازم برای ارائه خدمات در اسرع وقت به همه همشهریان گرامی را دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها