کد خبر: ۲۱۰۵۴۸
زمان انتشار: ۱۸:۴۱     ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
ضرورت بررسی فقه امنیت «جنگ ژنتیک با سلاح تحت لیسانس»:
بر سر ما منت می گذارند که تحت لیسانس غذایی، بهداشتی و ... آنان نابود شویم! روشن است که وقتی دانشمندان ایرانی به توان «درمان ناباروری» رسیده اند، باید دانست که دانش تغییر باروری به ناباروری و ناباروری به باروری در محدوده ممکن، امری مسلم است. اکنون سؤال این است که به چه دلیلی نباید ریشه ملت ایران از طریق کرم های موبر، شامپوها، ابزارهای پیشگیری و به اصطلاح بهداشتی و مواد غذایی از بین برود؟
سرویس سیاسی پایگاه 598 - حجت الاسلام ابوالفضل امامی/ دشمن به فکر نابودی ما است و چیزی بهتر و بی صداتر و کم واکنش تر از محصولات بهداشتی و آرایشی و مواد غذابی نیست که با بطن و درون ما در ارتباط است. حالا هی برویم تحت لیسانس انگلیس و آلمان و دانمارک و ...! تحت لیسانس رفتن یعنی پذیرش تجویز موادی که آنان برای نابودی ما می پسندند؛ یعنی سلطه بر سلامت ما و نسل ما؛ پس «و لن یجعل الله للکافرین علی المؤمنین سبیلاً» به چه معنا است؟

ابعاد جنگ و مقاتله در جهان جدید به قدری پیچیده شده است که بررسی مسائل فقه امنیتی آن نتوانسته است در میان مسلمانان پا به پای آن به روز شود. بی تردید دشمنان از سلاح بیولوژیک و ژنتیک برای ضرب های کاری و بی صدا به جهان اسلام و به ویژه جهان تشیع و جمهوری اسلامی ایران نهایت بهره را خواهند برد؛ آیا استعمال این اسلحه های خوشمزه و خوشبو در پوشش مواد غذایی و بهداشتی، دور از انتظارتر از استفادهاز بمب اتم است؟ یا دشمنی آمریکا با ج.ا. ایران کمتر از ژاپن شکست خورده در جنگ جهانی دوم است؟

مبارزه تحت لیسانی با ابرقدرت آینده

دشمن آگاه کسی است که استراتژی های امنیتی خود را متناسب با توان دفاع امنیتی پی ریزی کند. ایران، در طول تاریخ، بارها قدرتی استراتژیک و تعیین کننده در جهان بوده است. و پس از پیوند با اسلام ناب و بازیابی عزت مردم و دین در جمهوری اسلامی ایران و شکسته شدن انحصار رسانه ای، به زودی ایران از قدرت برتر منطقه ای به قدرت بزرگ جهانی و با ظهور حضرت حجت به ابر قدرت مطلق همه عالم تبدیل خواهد شد و به داد جهان خواهد رسید.

ایران مقتدر، با پیوند دین و دنیا، اخلاق و سیاست، و زهد و صنعت، الگویی معجزه گر شده است نه توان کنترل ایمان ایران را دارند و نه توان مهار رشد حیرت آور علمی و فناوری و نه توان جلوگیری از صدور پیام انقلاب اسلامی ایران و نه یارای جنگ نظامی و ... . پس چه باید کرد که هم پُز انسانیت و حقوق بشری غرب حفظ شود و هم جلوی ایران را بگیرند و هم خود را به نابودی ندهند؟

استکبار غرب به خوبی پی برده است که ایرانیان همان کسانی هستند که در آیات متعدد قرآن نوید آمدن شان داده شده است و جرقه انقلاب عظیم حضرت بقیت الله(عج) را زده اند. برای استراتژیستی که آیات قرآن مربوط به آخر الزمان و ایران را بررسی کند و با پدیده های ایران کنونی مقایسه کند، هیچ تردید معقولی باقی نمی ماند که امت ایران مانند پاره های آهن بر گرد امام خود می چرخند، تند باد حوادث آنان را نمی لغزاند و از جنگ خسته نمی شوند تا سر انجام به آنچه خداوند به متقین وعده داده است، برسند: والعاقبة للمتقین!

بی احتیاطی ناشی از استکبار از سوی پرل، لدین و چنی در امریکن اینترپرایز

آقای حسن عباسی در سخنرانی مشهور خود چنین نقل می کند: «دیک چنی، معاون اول جرج دبلیو بوش، ریچارد پرل و مایکل لدین در یک موضع‌گیری مشترک در امریکن اینترپرایز انستیتو، اعلام کردند که ما ریشه ملت ایران را خواهیم خشکاند». از سویی، حفظ اصل نظام اسلام در تعابیر امنیتی فقهای اسلام با عنوان «حفظ اساس اسلام» ذکر شده است. یکی از بهترین راهها برای آسیب زدن به امت ایران که ابرقدرت منطقه است و با ظهور حضرت بقیت الله به ابر قدرت مطلق عالم بدل خواهد شد، حمله به اصل اسلام با حمله به نسل و اساس امت اسلامی است. این استراتژی، در حالی از سوی دشمن دنبال می شود که راههای دیگر آزموده شده است و جواب نهایی نداده است و از سوی دیگر، این راه تعارضی با دنبال شدن راه های دیگر ندارد.



«شرکت بیوتکنولوژی Epicyte ذرتی تولید کرده است که آنتی اسپرم و عقیم کننده مردان می باشد. با این حال، وزارت کشاورزی آمریکا، حامی تولید ذرت عقیم کننده بود. حکومت فدرال «ایالات متحده آمریکا» از سال 2001 تا 2004 میلادی در ارتباط با مطالعات تحقیقات مربوط به جنگ های بیولوژیکی 5/14 میلیارد دلار هزینه کرده است» +.

بر سر ما منت می گذارند که اصل و نسل ایرانیان را نابود می کنند!

بر سر ما منت می گذارند که تحت لیسانس غذایی، بهداشتی و ... آنان نابود شویم! روشن است که وقتی دانشمندان ایرانی به توان «درمان ناباروری» رسیده اند، باید دانست که دانش تغییر باروری به ناباروری و ناباروری به باروری در محدوده ممکن، امری مسلم است. اکنون سؤال این است که به چه دلیلی نباید ریشه ملت ایران از طریق کرم های موبر، شامپوها، ابزارهای پیشگیری و به اصطلاح بهداشتی و مواد غذایی از بین برود؟ طبق چه اصل استراتژیک، علمی یا سیاسی؟

مگر لدین و پرل و چنی در AEI به این مساله اشاره نکرده بودند؟ این یک هشدار امنیتی است که وقتی نسل ایران در خطر است، چرا اجازه ورود موادی مرتبط و کاملا اثرگذار بر روی عوامل تناسل ایرانیان، تحت لیسانس انگلستان و آلمان و احیاناً آمریکایی باشد؟ موادی به اسم بهداشت و لذت بیشتر یا حتی سلامت و شادابی، تمام بدن زن و مرد و کودک امت ایران را آغشته به عناصر ناباروری یا ... می کند. بنابراین، تحت لیسانس دشمن بدن را شستن و تحت لیسانس دشمن آب خوردن و تحت لیسانس دشمن نسل پدید آوردن به چه معنایی است. پس معنای «وَ لَن یَجعَلَ اللهُ لِلکافِرینَ عَلَی المُؤمنینَ سَبیلاً» چیست؟ براستی فقه امنیت مظلوم است.

هشدار قرآن از زبان ابلیس به شورای عالی امنیت ملی

نگاهی به فاجعه ضد حیاتی «یوژنیکس» می تواند همه آرامش هر کسی را ببلعد؛ اینکه آمریکاییها و صهیونیستها انبار عظیمی در دل کوه ایجاد کرده اند تا آرام آرام بذر تمام گیاهان دنیا را به صورت انحصاری در اختیار داشته باشند و هر کس هر بذری برای هر منطقه ای خواست، از آنان بگیرد.

دقیقاً مثل هر ویندوزی که هر کس برای رایانه اش می خواهد، بایداز مایکروسافت بگیرد، و آنان اند که تصمیم می گیرند چه تغییرات ژنتیکی را در آن بذرها ایجاد کنند و البته بذرها را به گونه ای درآورند که قابل استفاده مکرر نباشد و هر سال باید آن را به روز کنی تا هر سال تصمیم بگیرند که با مردم جهان چه کنند و چه به خوردشان بدهند و ... .

تمام قرآن و تمام متون مقدس و تمام کتب تمام استراتژیستهای تاریخ را بگردید عبارتی به کوتاهی و سنگینی تأکیداتی که در بخشی از آیه 118 و 119 سوره نساء آمده است، پیدا نخواهید کرد: «وَ قَالَ لَأَتَّخِذَنَّ مِنْ عِبَادِكَ نَصِيبًا مَّفْرُوضًا ؛ وَ لَأُضِلَّنَّهُمْ وَ لَأُمَنِّيَنَّهُمْ وَ لآمُرَنَّهُمْ فَلَيُبَتِّكُنَّ ءَاذَانَ الْأَنْعَامِ وَ لآمُرَنهَّمْ فَلَيُغَيرِّنَّ خَلْقَ اللَّهِ» و هدف پایانی شیطان تغییر در خلقت بیان شده است! و یقین بدانیم که چنین خواهند کرد. و اگر ما کوتاهی کنیم، نسل ایران را در دست خواهند گرفت و روحیه و ویژگی های ژنتیکی جدیدی را در نسل ایران تزریق خواهند کرد: و امت شاهکار آفرینش را به سمت تغییرات شیطانی پیش خواهند برد. تغییر در ویژگی ها و روحیات مردم ایران و نیز تعداد افراد ایران، یکی از اهداف اساسی شیطان در دوره متصل به آخر الزمان خواهد بود.

آیا آمار ناباروری حدود 20 درصد ایرانی ها با درصد ناباروری یک رقمی برخی کشورهای اروپایی طبیعی است؟ شورای عالی امنیت ملی و مجلس شورای اسلامی باید مصوباتی بگذرانند که بتواند در برابر این تأکیدات غلیظ و حیرت آور شیطان و نیز عملکرد شیطانی صهیونیست ها در طراحی پروژه «یوژنیکس»، نسل ایران را در برابر مخوف ترین تهدید ممکن، امنیت ببخشد. باید در برابر بذرهای وارداتی گیاهان و نهال های وارداتی باغها و نیز محصولات غذایی وارداتی و نیز کالاهایی که با بدن و زیر لباس زنان و مردان ایران ارتباط دارد، استراتژی امنیتی اتخاذ کنند:

دشمن به فکر نابودی ما است و چیزی بهتر و بی صداتر و کم واکنش تر از محصولات بهداشتی و آرایشی و مواد غذابی نیست که با بطن و درون ما در ارتباط است. حالا هی برویم تحت لیسانس انگلیس و آلمان و دانمارک و ...! کسی که اساس کشور و مردمش را به دست دشمن بدهد، مستحق نابودی و ریشه کن شدن است: «يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنُوا لا تَتَّخِذُوا بِطانَةً مِنْ دُونِكُمْ لا يَأْلُونَكُمْ خَبالاً وَدُّوا ما عَنِتُّمْ قَدْ بَدَتِ الْبَغْضاءُ مِنْ أَفْواهِهِمْ وَ ما تُخْفي‏ صُدُورُهُمْ أَكْبَرُ قَدْ بَيَّنَّا لَكُمُ الْآياتِ إِنْ كُنْتُمْ تَعْقِلُونَ: بطانه یعنی آستر و آنچه با بطن انسان ارتباط دارد مثل لباس زیر اکنون دقت کنیم که خداوند چه می فرماید: ای کسانی که ایمان اوردند! کسانی جز خود را همانند«آستر» لباس و راز دان خودتان نگیرید که از هیچ فسادی برای شما فروگذاری نمی کنند و دوست دارند و پیگیر آنند که به آزار بیفتید و کینه از دهان شان بر آمده است و آنچه در سینه نهفته اند، بزرگتر است ما برای شما آشکار کردیم نشانه ها را اگر عقل را به‌کار بگیرید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۴
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۲ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
۵
۲
سلام واقعا شما دارید خیانت بزرگی با سکوت خودتان انجام می دهید چرا ساکتید حال انکه صدا و سیما پفک را تبلیغ می کند و کارخانه ها هم ان را می سازند که باعث سرطان و ناباروی است لطفا اطلاع رسانی کنیدتا هم مردم مصرف نکنند و هم صداو سیما تبلیغ نکند و کارخانه ها هم نسازند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۰ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۲
۴
۳
این نوشته برای فرافکنی در خصوص آثار مضر پارازیت ها و آلودگی های هوا و غیره در ایران است که به همت نیروهای امنیتی و دولت کریمه احمدی نژاد ریشه ایرانیان را دارد می خشکاند. توهم توطئه تا کجا؟ زمانی هم قطره فلج اطفال از خارج وارد ایران شد. نتیجه چه شد؟ آیا ریشه کن نشد؟ آیا کسانی که این دارو را مصرف کردند عقیم شدند؟ این حرفهای شما مرا یاد طالبان پاکستان می اندازد که به خیال اینکه قطره فلج اطفال در پاکستان وظیفه اش نابودی نسل مسلمانان است و بر همین اساس چندین پرستار بی گناه شاغل در ریشه کن سازی فلج اطفال در پاکستان را با حمله انتحاری کشتند. خدا را شکر تفکر شما قدرت علمی ندارد وگرنه حتماً این نیات شیطانی که در ذهنتان هست را عملی می کردید.شما بهتر است اول جلوی مواد مضری که در غذای دانشجویان و سربازان می ریزند را بگیرید.
پاسخ
محمد علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۱ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۲
۵
۲
مواد غذایی و بهداشتی وبعضی اقلام دیگر که وارد ایران میشود عمدا به موادی اغشته میشود که ناباروری و سرطان و........ از جمله عوارض انهاست ومردم نااگاهانه مصرف میکنند و استکبار جهانی براحتی و بدون هزینه درحال نابودی ملت ایران است و مسئولین ما فقط در فکر امیال و بازیهای سیاسیشان میباشند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها