کد خبر: ۲۱۰۵۸۶
زمان انتشار: ۲۰:۴۰     ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
معاون پارلماني وزارت ورزش و جوانان گفت: اينکه بحث واگذاري استقلال و پرسپوليس در هيات دولت مطرح شده نشان دهنده جدي بودن آن است.

اميررضا خادم درباره واگذاري سرخابي‌ها به بخش خصوصي در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به پيگيري‌هاي جدي که ما داشتيم براي اولين بار موضوع در هيأت دولت مطرح شد که اين نشاندهنده پشتکار وزارت ورزش است که تعيين تکليف سرخابي‌ها را در دستور کار قرار داده است.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: با وجود مطالبي که مي‌گويند سال‌ها واگذاري اين دو باشگاه مطرح شده اما عملي نشده، مطرح شدن آن در هيأت دولت و قبل از آن در شوراي واگذاري سازمان خصوصي سازي نشاندهنده پيگيري جدي وزارت ورزش است.

وي ادامه داد: ما نمي‌خواهيم اين دو باشگاه را از سر خودمان باز کنيم و با معرفي مالک زودهنگام مشکلات آن را چند برابر کنيم بلکه پيگيري ما مانند خانواده‌اي است که مي‌خواهند فرزندش را از کانون خانواده بيرون بفرستد و تمايل دارد اين انتقاد همراه با محيط امن باشد و چارچوب‌ها رعايت شود. نگاه ما به سرخابي‌ها به اين شکل است که باعث شد در هيأت دولت مطرح شود.

خادم با اشاره به اينکه مطالبي که در دولت مطرح مي‌شود پروسه اجرايي خاص خودش را دارد، تصريح کرد: اين مطالب زمان‌بر است. نزديک بودن به اتمام فصل و نقل و انتقال بازيکنان براي ما نگراني به وجود آورده است. از هيأت دولت و کارگروه درخواست داريم هر چه سريع‌تر جلسات مستمري را تشکيل داده تا در چند روز آينده به جمع‌بندي برسيم.

معاون پارلماني وزارت ورزش از جلسه‌اش با وزيران برخي وزارتخانه‌ها خبر داد و گفت: امروز اولين جلسه من همراه با معاونان وزارت کشور، کار امور اجتماعي، سازمان گردشگري، وزارت اطلاعات و دادگستري برگزار شد موضوع مورد بررسي قرار گرفت و قرار شد که به هيأت وزرا انتقال پيدا کند. جلساتي با وزرا داشتيم. گزارشي هم به وزير ورزش خواهم داد. انتظار داريم اين کميته تعيين تکليف کند.

خادم درباره گزينه‌هاي مختلف سرخابي‌ها از جمله هدايتي و علي دايي گفت: ممکن است هر کسي علاقه‌اي داشته باشد اما اين مسائل در دستور کار ما نيست. بايد نوع واگذاري مشخص شود.

وي درباره صحبت‌هايي که براي خصوصي‌سازي اين دو باشگاه مطرح مي‌شود و تاريخ مشخصي را اعلام کرده‌اند، خاطرنشان کرد: در مورد فروش و تعيين مالکيت تا 20 فروردين منطقي نيست. شرايطي که الان هست مؤيد اين مطلب است.

خادم در پايان در مورد بدهي پرسپوليس گفت: به جمع‌بندي رسيديم. گزارش بازرسي آماده است که آن را علام کنيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها