کد خبر: ۲۱۱۴۶
زمان انتشار: ۱۵:۲۱     ۰۳ مهر ۱۳۹۰
احمدی نژاد و تحريک فطرت بشر
به گزارش وبلاگستان 598، حسن نوروزی درجدید ترین مطلب خود در وبلاگ آوردگاه نوشت:

سخنرانی دکتر احمدی نژاد در مجمع عمومی چيزی نبود جز تحريک فطرت بشر به نفع انقلاب اسلامی ايران.
احمدی نژاد در اين سخنرانی همه بدی های امروز را برشمرد و سپس، مديران جهان را مسئول اين نابسامانی ها عنوان کرد و پيشنهاد اصلاح مديريت جهانی را داد.

راه پيش روی انقلاب اسلامی همين است؛ انقلاب اسلامی بايد با زبان فطرت با بشر صحبت کند تا قلوب ملت‌ها و فطرت توحيدی و الهی آنها به انقلاب اسلامی تمايل يابد و تسخير شود. در اين صورت، سنگرهاي دشمن از درون فتح خواهد شد.

امروز متأسفانه دنيای مدرن، ادبيات فطری مثل مفاهيم عدالت­ خواهي، آزادي خواهي، معنويت گرايي، امنيت خواهي و ميل به عبوديت و تواضع در برابر خداي متعال، را تحريف کرده در خدمت نظام استکباری قرار داده است که ما بايستی اين ادبيات را از چنگ دشمن بيرون بياوريم و آن را متناسب با دستگاه انبياء تعريف کنيم و آن را در دستگاه انبياء بجوييم و همين را به بشر معرفی کنيم. احمدی نژاد در سخنرانی مجمع عمومی سازمان ملل همين کار را کرد. اين سخنرانی، معرفی کننده آخرين وضعيت فکری و سياسی رييس جمهور است. اين اظهارات اگر هم انحراف باشد، انحراف به سمت ارزش هايي مثل استکبارستيزی و ولايت محوری است؛ نه چيز ديگر.


پاورقی مرتبط:

سايت آقای هاشمی تيتر زده: "دیپلماسی عقلانیت می خواهد نه شعار / تاوان شعار پرهزینه را مردم می دهند".  مطالعه اين حرف ها ما را با کسانی که به فرموده امام خامنه ای به دنبال سر عقل آمدن انقلاب هستند و فکرشان چالش بسيار مهمی پيش روی هويت نظام است، بيشتر آشنا می کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
سامان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۷ - ۰۳ مهر ۱۳۹۰
۱
۰
سلام. بهت تبریک میگم. توی این وضعیت اسفناک رسانه ای که علیه رئیس جمهور، مخصوصا در داخل کشور به راه انداخته اند، داشتن چنین طرز تفکری که شما دارید، واقعا مایه افتخار است. من نمیخوام مشکلاتی که در دولت وجود داره و در هر دولتی ممکنه وجود داشته باشه را انکار کنم، بالاخره مشکل همه جا هست. اما متاسفانه شاهد این هستیم که کسانی امروز صداهای کینه و گوش کر کن خودشون را علیه رئیس جمهور بلند کرده اند که تا چندی پیش سکوت اختیار کرده بودند. به گوشه ای از این سکوت ها و صداها اشاره می کنم.
وقتی که خاتمی در سازمان ملل از گفتگوی تمدن ها صحبت کرد، هیچ کس نگفت که خاتمی داره باستان گرایی می کنه.
وقتی اشرافی گری در زمان هاشمی به اوج خودش رسیده بود و نرخ تورم به چهل درصد رسید، هیچ کس جرات انتقاد از دولت هاشمی را نداشت
وقتی نمایندگان مجلس به رئیس جمهور آمریکا نامه نوشتند، کسی از این آقایون که الان صداشون گوش همه را کر می کنه، چیزی نگفتند و سکوت اختیار کردند.
وقتی دختر هاشمی به امام خامنه ای توهین کرد و همه مردم هم شنیدند، هیچ کدوم از این آقایون چیزی نگفتند.
آقای سعید حدادیان، چرا شما یک بار در مداحی های خود نگفتید که خدایا موسوی را امشب بکش؟ چرا یک بار نگفتید که خدایا کروبی را امشب بکش؟ چرا یک بار نگفتید که خاتمی را امشب بکش؟ چرا یک بار نگفتید که هاشمی را امشب بکش؟ چرا یک بار علیه فتنه گران چنین جبهه های توهین آمیزی نگرفتید؟ من نمیدونم که مشائی آدم خوبی هست یا نه، ولی این را مطمئن که این افراد فتنه ای بزرگ در تاریخ ایران به پا کردند و شما سکوت کردید.
آقای حاج منصور ارضی، زمانی که نرخ تورم در دوران هاشمی به چهل درصد رسید، چرا شما از این وضع انتقاد نکردید؟ چرا وقتی فتنه گرانی که با صهیونیست ها در ارتباط بودند، به آنها لقب یهودی ندادید؟ علت اون سکوتتون چی بود و علت این فریاد هاتون چیه؟
آقای سعید حدادیان که میگویید که حیف است که مراجع ما خرج مشائی شوند، من از شما می پرسم، در دوران خاتمی و هاشمی، امام خامنه ای به تنهایی بار همه مشکلات و نامردی های اطرافیان را بردوش کشید، چرا اون موقع خودتون را خرج امام خامنه ای نکردید؟ چرا در حوادث فتنه چنین سخنرانی نکردید و خودتون را خرج امام خامنه ای نکردید؟
آقای شیخ انصاری که از بابت جریان خودساخته به اصطلاح انحرافی و از وضعیت اقتصادی از مردم غذرخواهی می کنید، به عرضتون برسونم که فکر نکنید که مردم به خاطر شما به احمدی نژاد رای دادند. در دوران های گذشته شما کجا بودید؟
براتون واقعا متاسفم. این را بهتون بگم که اگه مردم الان حرف زدنهاتون را دیده اند، قبلا سکوت خفت بارتون را هم دیده اند...
شماها مصداقی کامل از کسانی هستید که از آب گل آلود در حال ماهیگیری هستید.
براتون متاسفم
درود بر امام خامنه ای
درود بر احمدی نژاد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۹ - ۱۱ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
سخنرانی دکتر واقعا عالی بود ولی کاش بجای یک اشاره گذرا یک مقدار بیشتر در مورد بیداری اسلامی کشورهای منطقه صحبت می کردند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها