کد خبر: ۲۱۱۷۴۱
زمان انتشار: ۲۱:۱۴     ۲۴ اسفند ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: در صورت موافقت وزارت ورزش و جوانان با قرارداد باشگاه و اسپانسر فصل آينده، حداقل چهار ميليارد تومان از مطالبات بازيکنان پرداخت خواهد شد.
علي پروين درباره آخرين وضعيت پرسپوليس گفت: پس از مذاکرات چند هفته‌اي با مديران بانک رسالت که با حضور اعضاي محترم هيأت مديره و قائم مقام باشگاه پرسپوليس برگزار شد، با اين بانک به عنوان اسپانسر فصل آينده به توافق رسيديم و آنها قبول کردند که نيمي از مبلغ قرارداد را در مقطع کنوني به باشگاه پرداخت کنند تا مشکلات مالي تيم و باشگاه حل و فصل شود.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس تصريح کرد: فقط مي‌توانم بگويم مبلغ قرارداد ما با بانک رسالت براي فصل آينده رکورد اسپانسر پيراهن را شکسته و اين مبلغ قابل توجه است. بر اساس توافق موجود، ما مي‌توانيم مشکلات مالي بازيکنان و تيم را تا حد زيادي حل و فصل کنيم.

پروين در ادامه به سايت پرسپوليس گفت: رقم توافق و قرارداد بي‌سابقه بوده و با مشارکت هواداران در اين طرح، افزايش چشمگيرتري هم خواهد يافت. ما در سايه اين توافق، مطالبات چندين ماهه کارکنان باشگاه و مشکل سند خودروي بازيکنان را حل و فصل کرديم اما به نظر مي‌رسد با توجه به فرايند خصوصي‌سازي پرسپوليس و واگذاري سهام باشگاه موانعي بر سر راه امضاي اين قرارداد بوجود آمده است. بر اين اساس ما هم منتظر موافقت وزارت ورزش و جوانان هستيم. در صورتي که وزارت اجازه اجراي اين قرارداد را صادر کند، حداقل چهار ميليارد تومان از مطالبات بازيکنان و اعضاي کادر فني پرداخت خواهد شد تا مشکلات مالي تيم که امان بازيکنان را بريده و دردسرهايي را براي آنها بوجود آورده است را حل و فصل کنيم.

مديرعامل پرسپوليس تصريح کرد: تا همين جاي کار از همکاري و ياري وزارت ورزش و جوانان ممنون بوده و تشکر مي‌کنيم. اميدواريم با موافقت وزارتخانه بتوانيم اين قرارداد را اجرايي کرده و مشکلات را حل کنيم.

پروين همچنين درباره شايعه جلسه با محمد مايلي‌کهن و داريوش مصطفوي در مانتو فروشي و مذاکره با چند بازيکن براي فصل بعد گفت: بابت رواج اين شايعات بسيار متاسفم و نمي‌دانم چه بايد بگويم. من که اهل شکايت از رسانه‌ها نبودم اما نمي‌دانم اين شايعه‌پردازي‌ها بر چه اساسي صورت مي‌گيرد. بنده با هر کسي بخواهم جلسه داشته باشم، اين کار را در باشگاه انجام مي‌دهم و نيازي نيست که کسي را جاي ديگري ببينم. همين آقاي مصطفوي را چهار، پنج ماه است نديدم و مايلي‌کهن را هم پس از آن جلسه پيشکسوتان نديده‌ام. در اين مدت جز حل مشکلات مالي تيم و باشگاه و پيدا کردن راه حل براي آنها به هيچ چيز ديگري فکر نکرده‌ام. هيچ يک از اين شايعات به قدر ذره‌اي صحت ندارد و من بايد بگويم در صورت تکرار چنين شايعاتي اقدام قانوني خواهيم کرد. چرا که اين شايعات با هدف تخريب روابط مدير عامل باشگاه و سرمربي تيم و ضربه زدن به تيم و بازيکنان صورت مي‌گيرد. به اين ترتيب نمي‌توانم فقط به تکذيب شايعات قناعت کنم و ناچار خواهيم بود براي جلوگيري از تکرار اين شايعات دست به اقدامات قانوني بزنيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها