کد خبر: ۲۱۱۷۵۸
زمان انتشار: ۲۱:۳۱     ۲۴ اسفند ۱۳۹۲

سرمربی تیم خودران وفا پس از صعود به لیگ برتر تکواندو گفت: فصل بعد حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، وحید خسروی‌پناه در جمع خبرنگاران گفت: سه سال است در تکواندو تیمداری می‌کنیم که فصل قبل با درخششی که در بخش بانوان داشتیم، مسئولان تصمیم گرفتند در بخش مردان نیز سرمایه‌گذاری کنند. اگر با همین ترکیب سال آینده در لیگ نقش جهان تیمداری کنیم، قطعا می‌توانیم عنوان قهرمانی را کسب کنیم. حتی اگر بخواهیم در لیگ برتر نیز شرکت کنیم، زنگ تفریح تیم‌ها نخواهیم بود.

وی افزود:‌ با عملکردی که تکواندوکاران تیم ما داشتند، مربیان لیگ برتری مدعی بودند که اگر ما در لیگ برتر حضور داشته باشیم، حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت. به هر حال امسال پدیده‌ای به نام میلاد بیگی را که سال گذشته در یک تیم گمنام حضور داشت، معرفی کردیم و در تمام بازی‌ها بدون باخت به کارش پایان داد.

سرمربی تیم خودران وفا خاطرنشان کرد:‌ امسال چهار تیم لیگ برتری به ما پیشنهاد بالایی دادند تا رضایتنامه بیگی را بدهیم تا برای آنها در لیگ برتر مبارزه کند اما می‌خواهیم به فعالیتش ادامه دهد.

وی گفت: تیم‌هایی مثل شهرداری ورامین را داریم که بازیکنانش 40 میلیون تومان قرارداد بسته‌اند اما باشگاه تنها 18 میلیون پرداخت کرده و پس از گذشت ماه‌ها هنوز تکواندوکاران آن تیم نتوانستند مبلغ قرارداد خود را کامل بگیرند. نمی‌دانم چرا مسئولان فدراسیون پیگیر وضعیت آنها نبودند اما به دنبال حق و حقوق تکواندوکاران خودران وفا بودند.

در ادامه این نشست رضا قناعتی، مدیرعامل این شرکت در پاسخ به این سوال که آیا این تیم تنها در تکواندو تیمداری می‌کند، گفت: در حال حاضر در لیگ تکواندو سرمایه‌گذاری کرده‌ایم اما یک مدت در باشگاه پرسپولیس و فدراسیون قایقرانی به عنوان اسپانسر فعالیت داشتیم اما تیمداری نکردیم. طی چند سال گذشته تنها در فدراسیون تیراندازی با کمان در یک مقطع تیمداری کردیم.

قناعتی اظهار داشت: شرکت ما اهداف بلندمدتی دارد که می‌خواهیم در فدراسیون‌های قایقرانی، ورزش‌های رزمی فعالیت‌مان را گسترده کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها