کد خبر: ۲۱۱۸۸۶
زمان انتشار: ۱۳:۵۳     ۲۵ اسفند ۱۳۹۲
سرمربي اينتر مي‌گويد هنوز مشخص نيست که فصل آينده روي نيمکت اينتر بنشيند يا خير.

 

اينتر در هفته‌ بيست‌وهشتم سري A موفق شد با دو گل هلاس ورونا را شکست دهد.

والتر ماتزاري، سرمربي اينتر پس از پيروزي تيمش برابر هلاس گفت: امروز بازي‌اي را برابر هلاس انجام داديم که بايد در همه بازي‌هايمان انجام مي‌داديم. اميدوارم که همين روند را در ادامه حفظ کنيم تا بتوانيم خودمان در جمع تيم‌هاي بالانشين جدول قرار دهيم. هدف ما در اين فصل اين است که در پايان فصل به جايگاه بالايي برسيم.

سرمربي اينتر در ادامه گفت: از ابتدا به فکر پيروزي در اين ديدار بوديم. شيوه بازي حريف اصلا براي ما مهم نبود. مي‌خواستيم بازي خودمان را انجام دهيم. توانستيم با حفظ توپ و استفاده از موقعيت‌هايمان پيروزي ارزشمندي را کسب کنيم. در بازي‌هاي گذشته وقتي جلو مي‌افتاديم، عقب مي‌نشستيم و بازيکنان سردرگم نشان مي‌دادند. اين باعث شد تا در خيلي از بازي‌هايمان پيروزي را با تساوي عوض کنيم يا شکست بخوريم اما در اين ديدار همه چيز متفاوت بود و توانستيم شيوه بازي متفاوتي را به نمايش بگذاريم.

سرمربي اينتر در پايان درباره آينده‌اش در اين تيم گفت: فصل آينده قطعا مربي خواهم بود اما نمي‌دانم که سرمربي اينتر خواهم بود يا خير. در پايان فصل با مسئولان باشگاه صحبت خواهم کرد تا سرنوشتم مشخص شود. در حال حاضر اصلا به موضوع تمديد قراردادم با اينتر فکر نمي‌کنم. بايد به تيم و پيشرفت فکر کنم. تنها با کسب نتايج خوب است که مي‌توانيم آينده روشني براي اينتر بسازيم.

اينتر که با کسب 47 امتياز در رده چهارم سري A قرار دارد هفته‌ آينده در خانه از آتالانتا پذيرايي خواهد کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها