کد خبر: ۲۱۲۳۸۳
زمان انتشار: ۱۳:۱۰     ۲۷ اسفند ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت:براي برپايي اردوي مازندران من با اتوبوس رفتم و با همان هم برگشتم.

 

علي دايي ابتدا با تبريک سال جديد به همه ايراني‌ها اظهار داشت: خدا را شکر سال بدي را پشت سر نگذاشتيم. بالاخره مسائلي بود اما اميدوارم در سال 93 همه مردم ايران شاد و خرم و ورزش ايران و مخصوصا فوتبال‌مان در جام جهاني موفق و سربلند باشد.

به نقل از فارس، وي در مورد برخي اخبار مبني بر حمله در اردوي مازندران به خودروي شخصي‌اش گفت: متأسفانه برخي‌ها هميشه از اين خبرهاي عجيب مي‌زنند. من در مازندران پورشه و يا مازراتي‌ام کجا بود که بخواهند به آن حمله کنند. من با اتوبوس رفتم و با اتوبوس برگشتم. پورشه و يا ماشين ديگر من کجا بود که اين حرف‌ها را مي‌زنند.

دايي ادامه داد: حتما منظورشان اين بود که به اتوبوس حمله کرده‌اند و اشتباهي اسم ماشين من را نوشته بودند. من نمي‌دانم منظورشان از اين کار چيست اما خدا را شکر از مردم خونگرم مازندران تشکر مي‌کنم که بدون هيچ مشکلي ما را همراهي کردند. اردوي خوبي بود و انشاء‌الله بتوانيم نتيجه آن را در 3 بازي آينده ببينيم.

دايي در مورد 3 بازي آينده پرسپوليس نيز گفت: بازي‌ها سخت است اما به اميد خدا اميدوار هستيم و انشاء‌الله با تمام قدرت مي‌رويم که سال را با يک نتيجه خوب آغاز کنيم. اميدوارم که به هدف‌مان برسيم.

وي درباره سال 1392 نيز گفت: خدا را شکر سال خوبي بود، خدا هميشه لطفش را به من نشان داده بود تا حدود زيادي سال 92 سال خوبي براي من بود. اميدوارم ابتداي سال 93 نيز همين طور باشد.

دايي در پايان ضمن زنده کردن ياد و خاطره ناصر حجازي نيز گفت: او هميشه براي من يک معلم خوب بود و بايد اين را بگويم ناصرخان براي من از دنيا نرفته است. او يک مربي تمام عيار بود و من هميشه او را قلبا دوست دارم. هيچ وقت دوست نداشتم ناراحتي ناصرخان را ببينم و اميدوارم هميشه ياد و خاطره اين اسطوره تمام معناي فوتبال ايران زنده بماند. ناصرخان در فوتبال ايران به نظرم فردي بزرگ بود و ما بايد هميشه ياد او باشيم. من خودم خيلي از موفقيت‌هايم را مديون ايشان هستم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها