کد خبر: ۲۱۳۶۶۱
زمان انتشار: ۱۰:۴۸     ۱۶ فروردين ۱۳۹۳
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان البرز گفت: وقوع سه حادثه تصادف شامگاه گذشته در محدوده زمانی 30 دقیقه ای در محور کرج – قزوین منجر به مصدومیت 39 نفر شد.

به گزارش پایگاه 598، آرش رحمتی در گفتگو با خبرنگار مهر با با بیان اینکه هر سه تصادف در لاین شمالی اتوبان کرج - قزوین و در محدوده پل کردان تا سه راهی خور اتفاق افتاده است، اظهار داشت: حادثه اول در ساعت 19 در اثر برخورد یک دستگاه نیسان با مینی بوس اتفاق افتاد که متاسفانه در این حادثه 13 نفر مصدوم و یک نفر کشته شد.

وی ادامه داد: در ساعت 19 و شش دقیقه در اثر برخورد زنجیره ای 10 سواری با یکدیگر تصادف دوم رخ داد که منجر به مصدومیت 13 نفر شد و خوشبختانه این حادثه کشته نداشت.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان البرز در خصوص حادثه سوم نیز گفت: برخورد یک دستگاه تانکر حامل سوخت با اتوبوس سواری در ساعت 19 و 30 دقیقه نیز 13 مصدوم داشت که همگی بلافاصله پس از اقدامات اولیه توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

رحمتی افزود: برای انتقال مصدومان این سه حادثه در لاین شمالی اتوبان کرج – قزوین به بیمارستان هشت دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شد و مصدومان برای اقدامات تکمیلی درمانی به بیمارستان های امام جعفر صادق (ع) هشتگرد، بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) نظرآباد و بیمارستان های شهید باهنر و شهید مدنی در کرج منتقل شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها