کد خبر: ۲۱۴۱۱۵
زمان انتشار: ۱۴:۱۴     ۱۷ فروردين ۱۳۹۳
سايت عربي "کوره" خبر داد که باشگاه الکويت قصد ندارد قرارداد نکونام را تمديد کند و کاپيتان تيم ملي فوتبال ايران مي خواهد به فوتبال ايران برگردد تا با پيراهن استقلال از ميادين خداحافظي کند.

 

جواد نکونام چند ماه پيش سرانجام پس از کش و قوس‌هاي زياد از استقلال جدا شد و به الکويت پيوست تا براي اين تيم کويتي به ميدان رود.

سايت عربي کوره نوشت که نکونام قصد دارد پس از پايان فصل جاري به فوتبال ايران برگردد تا بار ديگر پيراهن استقلال را بر تن کند.

اين سايت عربي نوشت: خبرنگار ما در کويت پي برد که نکونام لژيونر ايراني باشگاه الکويت قصد دارد به ليگ ايران برگردد تا با پيراهن استقلال از دنياي فوتبال خداحافظي کند. اين تصميم نکونام به خاطر سخت بودن بازي در کويت با توجه به بالا رفتن سن او است چرا که اين بازيکن ايراني در آستانه رسيدن به سن 34 سالگي است گذشته از اين باشگاه الکويت هم قصد ندارد قرارداد نکونام را تمديد کند و به همين مدت چهاره ماه حضورش در اين تيم بسنده مي‌کند.

الکويت در هفته بيست و سوم ليگ کويت موفق شد با يک گل برابر مهمانش العربي به پيروزي برسد. نکونام در اين ديدار در ترکيب اصلي تيمش قرار گرفت اما در دقيقه 58 تعويض شد.

نکونام با قراردادي 5 ماه به ارزش 500 هزار دلار به الکويت پيوست تا جانشين حسين بابا بحريني در اين تيم کويتي شود.نکونام قبل از پيوستن به اين تيم کويتي براي تيم‌هاي الشارجه و الوحده امارات نيز بازي کرد اما بهترين دوران بازيگري او به حضورش در اوساسونا برمي‌گردد که شش فصل براي اين تيم بازي کرد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها