کد خبر: ۲۱۴۷۱۹
زمان انتشار: ۱۴:۳۳     ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه خبری قم نا ، خانواده شهدای هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران، در فضایی معنوی و آکنده از معنویت، مضجع متبرک حرم کریمه اهل‌بیت(س) را زیارت کردند و با اشک چشم، غبار از ضریح مطهر فاطمه معصومه(س) زدودند

به گزارش پايگاه 598 به نقل از قم نا ، شب گذشته، حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س)، میزبان مهمانانی متفاوت و از جنس صبر و استقامت بود. خانواده شهدای هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران که برای دستیابی به فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای جان خود را فدا کرده‌اند، در مضجع متبرک حضرت فاطمه معصومه(س) حضور یافتند و پس از دیدار با آیت‌الله شبیری زنجانی، به زیارت و غبارروبی حرم مطهر پرداختند.

در این مراسم معنوی که سرشار از محبت اهل‌بیت(ع) عصمت و طهارت و همراه با مداحی مداحان اهل‌بیت(ع) بود، خانواده شهید احمدی روشن، رضایی‌نژاد، علی‌محمدی، شهریاری و خانواده عباسی دوانی حضور داشتند.

خانواده شهدای هسته‌ای در حالی که نوای یا حضرت معصومه(س) سر می‌دادند، به‌سمت ضریح مطهر حرکت کرده سپس با نوای مداحان اهل‌بیت(ع)، مضجع مبارک را به آب دیده شست‌وشو دادند و غبار از ضریح بانوی کریمه اهل‌بیت(س) زدودند.

در ادامه این مراسم، مرثیه‌سرایی برای فاطمه معصومه(س) و حضرت فاطمه زهرا(س) نیز انجام شد و حاضران در مراسم غبارروبی، جان خویش را با اشک ریختن بر مصائب اهل‌بیت(ع) شست‌وشو دادند و برای حرکت در مسیر تقویت جمهوری اسلامی، با رهبر معظم انقلاب اسلامی، تجدید بیعت کردند.

آرمیتا رضایی‌نژاد فرزند شهید داریوش رضایی نژاد با حضور در حرم مطهر حضرت معصومه(س) به غبارروبی این مضجع متبرک پرداخت.

آرمیتا که به علت رابطه نزدیک خود با پدرش، بعد از فوت پدر، دچار ناراحتی زیادی شده بود، مورد ملاطفت رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفت تا غم دوری از پدر را کمتر احساس کند که این مسئله سبب ایجاد رابطه دوستی و محبت میان ایشان و حضرت آیت الله خامنه ای شده و رابطه ای که از چشم دیگران نیز دور نمانده است.

هنگام حضور آرمیتا در حرم کریمه اهل بیت(س) که با پوشش برتر اسلامی چادر همراه بود، برخی از خدام حرم حضرت معصومه و روحانیون این آستان، به وی می گفتند که هنگامی که به دیدار رهبر معظم انقلاب می روی، سلام ما را هم به ایشان برسان که این سخنان، با لبخند آرمیتا روبه‌رو می شد.

همراه با آرمتیا رضایی نژاد و مادرش، خانواده دیگر شهدای هسته ای نیز به حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) مشرف شدند که از میان آنها، پدر شهید احمدی روشن، در دیدار با مسئولان آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) به ایراد سخن پرداخت و حرکت در مسیر اعتلای نظام جمهوری اسلامی را وظیفه و آرمان همه ملت ایران دانست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۳
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها