کد خبر: ۲۱۵۲۴۸
زمان انتشار: ۱۲:۵۵     ۲۱ فروردين ۱۳۹۳
هافبک موفق تراکتورسازي از گرفتن سهميه خوشحال است ولي مي گويد بازي بعدمان مقابل استقلال تشريفاتي نيست و تلاشمان را خواهيم کرد .

 

مهدي کريميان، هافبک موفق تراکتورسازي مصاحبه‌اي را با ورزش سه انجام داده که در زير مي‌خوانيد:

بازي با استقلال خوزستان؟

خب بازي خوبي بود البته براي ما زياد فرقي نمي کرد که يک پله صعود کنيم يا سقوط اما خب چون با يک تيم تهه جدولي بازي داشتيم تمام تلاشمان را کرديم و با تمام قدرت بازي کرديم و 3امتياز را هم گرفتيم و همچنين از طرفي هم کريم در کورس آقاي گلي بود براي همين سعي کرديم تا او گلزني کند و اين اتفاق هم افتاد و 1گل زد که اميدواريم در بازي بعدي هم گلزني کند تا آقاي گل ليگ هم بشود.

مشکلات عجيب و غريب و البته زياد تراکتور در اين فصل؟

مشکلات که خيلي زياد است اما خب مشکات مالي هم در راس آن است تازه بايد بگويم ما مشکلات زياد ديگري هم داريم از قبيل زمين تمرين و مشکلات سخت افزاري اما خب ما با تمام اين مشکلات توانستيم به هدف بزرگي برسيم من بايد بگويم که تراکتور فقط يک چيز دارد و آن هم هواداران مثال زدني اش هستند.

منظورت جام حذفي است؟

بله منظورم قهرماني در جام حذفي و البته کسب سهميه چرا که الان مي بينيم 5تيم بعد از 30 هفته جنگ دارند و تلاش مي کنند تا 2تا و نصفي سهميه کسب کنند اما به 1سهميه کامل کسب کرديم و 1جام و اکنون فقط تلاش مي کنيم تا با انجام بازي هاي خوب در اين جايگاه بمانيم اگرچه بعد از اين قهرماني کسي يادي از ما نکرد و مسئولين در خواب خرگوشي بودند و بعضاً هم فقط از ان يکي 2باختي که آورده بوديم ياد کردند و اين در حالي است که مي بينيم تيم بزرگي مثل بايرن مونيخ بعد از 30 هفته بدون شکست بودن با تمامي نفرات ذخيره خودش در مقابل آيسبورگ قرار مي گيرد و اتفاقاً شکست هم مي خورد و مي بينيم که تيم بزرگي مثل بايرن مونيخ هم بعد از قهرماني بي انگيزه مي شود حالا ما که جاي خود داريم اگرچه ما بازهم تلاش مي کنيم تا با کسب برد و امتياز به موفقيت برسيم.

در اين چند سال يکي از هافبکهاي موفق ليگ بودي آيا در اين فصل تورا در تيمهاي سرخابي مي بينيم؟

هيچوقت دنبال بازار گرمي نبودم و هميشه خدا لطف کرده در پايان فصل پيشنهادات خوبي داشتم کارنامه من هم نشان داده که زياد دنبال تيم عوض کردن نبودم اما خب تراکتور هم بايد زودتر براي فصل جديد اقدام کند چرا که ما در فصل بعد همنماينده مردم در آسيا هستيم.

ماندن توني در تراکتور؟

بالاخره يک مربي که محبوب هواداران است بايد باشگاه براي رضايت خاطر او اقدام کند و تلاش کند و امسال هم اگر توني بماند اولين فصلي است که خودش تيم را مي بندد و اين کمک مي کند به موفقيت بيشتر توني در تراکتور...

بازي با استقلال و نقش تعيين کننده شما در قهرماني؟

ما با تمام وجود بازي مي کنيم و فير پلي را اجرا مي کنيم تا حقي از تيمي ضايع نشود و البته اميدواريم تيمي قهرمان شود که حقش است.ما هم تمام تلاشمان را مي کنيم که در اين بازي برنده باشيم چرا که اين بازي تشريفاتي نيست و نقش مهمي در قهرماني دارد.

تيم ملي؟

من فقط آرزوي موفقيت مي کنم براي تيم ملي کشورم و هميشه هم چه دعوت شده ام وچه دعوت نشده ام براي موفقيتيم ملي دعا کردم اميدوارم نسل جواني که به تيم ملي آمده اند باعث موفقيت و سربلندي تيم ملي کشور عزيزمان بشود.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها