کد خبر: ۲۱۸۵۳
زمان انتشار: ۱۴:۴۱     ۱۰ مهر ۱۳۹۰
مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل آستانه مقدسه قم تاکید کرد:
به گزارش سرویس حوزه و مراجع پایگاه 598،مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه علیها السلام گفت:نمایشگاه آستان کریمه زمینه ساز تعامل بیشتر مردم با آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه علیها السلام است.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه علیها السلام حجت الاسلام والمسلمین علی مولایی در گفتگو با خبرنگار آستانه مقدسه با اشاره به راه اندازی و شروع به کار بخش های متنوع فرهنگی در حرم مطهر اظهار داشت: فعالیت های فرهنگی رویکرد اصلی تولیت آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه علیها السلام است.
 
 
وی با بیان این که دهه کرامت در بین شیعیان وبه خصوص مردم ایران جایگاه ویژه ای دارد افزود: برگزاری جشنواره ملی کریمه اهل بیت(ع) در دهه کرامت و فعالیت های فرهنگی متنوع در این دهه از اهمیّت بالایی برخوردار است.
 
حجت الاسلام والمسلمین مولایی اضافه کرد: جهت برگزاری همه ساله جشنواره فرهنگی و هنری کریمه اهل بیت(ع) در دهه کرامت ستادی به ریاست نایب التولیت آستانه مقدسه قم  تشکیل شده است که با برنامه ریزی هایی که در این ستاد انجام شده در صدد اجرای برنامه های فرهنگی متنوعی هستیم.
 
مدیر روابط عمومی آستانه مقدسه قم همچنین تصریح کرد: نمایشگاه  کریمه اهل بیت  یکی از برنامه های ویژه فرهنگی است که هر ساله در ایام دهه کرامت با هدف معرفی شخصیت حضرت فاطمه معصومه علیها السلام، ابعاد زندگی ایشان و شناخت فعالیت ها و بخش های متنوع فرهنگی آستانه مقدسه قم به شکلی خاص برگزار می شود.
 
 
وی خاطر نشان کرد: نمایشگاه آستان کریمه در مساحتی بالغ بر 5800 متر مربع بزرگترین نمایشگاه برگزار شده در سطح استان می باشد که در 25غرفه در صحن جوادالائمه حرم مطهر حضرت معصومه علیها السلام بر پا است.
 
حجت الاسلام والمسلمین مولایی با اشاره به بخش قرآن وحدیث این نمایشگاه گفت:در این بخش معرفی برنامه های قرآنی،برگزاری برنامه های قرانی شاد و متنوع به صورت زنده ،مشاوره های فرهنگی برای قرآن آموزان و ثبت نام افراد جهت مشارکت در فعالیت های عمومی بخش قرآن و حدیث است صورت می گیرد.
 
وی ابراز داشت: غرفه های فرهنگی آستانه مقدسه و بیداری اسلامی از بخش های دیگر این نمایشگاه هستند که به ترتیب در بخش های معرفی فعالیت های فرهنگی آستانه مقدسه قم و جهان اسلام فعالیت می کنند.
 
حجت الاسلام والمسلمین مولایی ادامه داد:غرفه انتشارات زائرنیز از دیگر بخش های این نمایشگاه است که کتب خودرا با موضوعات قرآنی معارف اهل بیت علیه السلام و معرفی شخصیت حضرت فاطمه معصومه علیها السلام به نمایش و عرضه گذاشته است.
 
مدیر روابط عمومی استانه مقدسه قم همچنین افزود:غرفه توسعه و عمرآن آستانه مقدسه قم، دایره املاک ،حجاب و عفاف ،ستاد اقامه نماز،روابط عمومی و روابط بین الملل ،پاسخگویی و مشاوره به زائرین کریمه اهل بیت وغرفه مدیریت هنری آستانه مقدسه قم از دیگر بخش های نمایشگاه آستان کریمه است.
 
وی در ادامه به برنامه های جنبی نمایشگاه اشاره کرد و افزود: برگزاری نشست های تخصصی روزانه با موضوعات مختلف از جمله شناخت حضرت معصومه  در بخش عمومی نمایشگاه ،برگزاری نشست معرفی فعالیت های آستانه مقدسه به صورت پرسش و پاسخ ، اعلام درخواست نشست های تخصصی از سوی غرفه ها از جمله غرفه هنردر زمینه آموزش فعالیت های هنری از جمله برنامه های جنبی نمایشگاه آستان کریمه است.
 
حجت الاسلام والمسلمین مولایی در پایان ابراز داشت:این نمایشگاه از 7 تا 17مهر از ساعت 9 تا 12 و عصر ها از ساعت 16 تا 21 در صحن جوادالائمه حرم مطهر پذیرای عموم علاقمندان خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها